Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoitolaukku tarpeellinen lisävaruste vaunuihin?

Vierailija
06.02.2009 |

Usein se näkyisi tulevan vaunujen kylkiäisenä. Oletteko käyttäneet laukkua paljon?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monta kertaa viikossa tulee käytyä kavereilla tai mummolassa vaunujen kanssa, joten silloin hoitolaukkuun mahtuu kaikki enemmän tai vähemmän tarpeellinen :)

Vierailija
2/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka roudaa esim järkyttävän isoa tavarakasaa mukanaan käsilaukussa (tyyliin sakset ja varasukkahousut koko ajan mukana). Se on ihan ok jos haluaa varautua kaikkeen mahdolliseen ja osaa minimoida yllättävät tilanteet. Meillä jäi käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän sai esikoisenkin tavaroita sopivasti mukaan. Ja sen voi lykätä esim suoraan miehelle mukaan tai muulle hoitajalle, kun siellä oli kaikki tarpeellinen aina valmiina. Mulla oli sitten ihan käsilaukku vielä lisäksi. Ja ainakin emmaljungan hoitolaukku oli ihan kätevä.

Vierailija
4/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on soosuäidin tunnusmerkki!

Vierailija
5/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vasta, viidennellä lapsella, oikea hoitolaukku! Ja todella tarpeellinen onkin. Kaikki kulkee siellä mukana, helppo napata mukaan, myös oma lompakkoni ja avaimet. Nyt puolitoistavuotiaana kulkeekin jo paljon enemmän tavaraa kuin pienenä vauvana. Ja rattaiden kuosia/väriä ehdottomasti, näyttää niin paljon paremmalta! Huonolla hoitolaukulla ei mitään tee, mutta kun se vastaa omia tarpeita, niin aivan loistava!

Ihan hävettää, mutta yhden lapsen tavaroita hetken kuljetin siinä Liberolaukussa. Ei tulisi mieleenkään enää, se on niin kamalan ruma. :D

Vierailija
6/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on soosuäidin tunnusmerkki!

Vierailija
7/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti hoitolaukku. Mä en tykännyt vaunujen hoitolaukusta, mutta on sitte siinä käytössä toinen laukku. Kyllähän jossain on kätevä kuljettaa mukana vaihtovaatetta, vaippoja,, puhdistuspyyhkeitä, puklurätti, vauvan maito/pullo/ruoka. Ehkä joku lelu, omat rahat, avaimet, puhelimet... Ja vielä kivampi, että se laukku on olemassa ja perustarpeet siellä olemassa valmiiksi, ettei tarvii joka kerta lähtiessä alkaa pakkaamaan uudelleen. Ja kyllä melkeen jos kaupungille/asioille lähtee ja jokunen tunti menee reissussa niin laukku tulee otettua mukaan ihan jo varoiksikin.

Vierailija
8/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tarvinnut. Olen käyttänyt hoitolaukkuna sairaalasta jaettavaa liberolaukkua, hyvin on asiansa ajanut.

Vierailija
9/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kaivannutkaan muunlaista. Näyttää kauhean hankalalta kun se laukku roikkuu siinä vaunujen aisassa.

Vierailija
10/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tunnistaa taatusti että on eka lapsi kyseessä, pitää olla kaikki mahdollinen mukana jos vauvalle tulee hätä... ;) Mä itse olen ollut sellanen. Kolmannen kohdalla en...

Täytyy sanoa että kun lähden kaupungille kuopuksen kanssa, mukana on vain tissi ja vaippa.

Vierailija
11/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei vaan, mäkään en tehnyt sillä vaunun hoitolaukulla mitään, mutta ostin sellasen pienen matkalaukun vauvalle, johon saadaan vaatteet ja vaipat sun muut jos lähdetään johonkin kylään ja ollaan pidemmän aikaa.

Vierailija
12/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tarvinnut. Olen käyttänyt hoitolaukkuna sairaalasta jaettavaa liberolaukkua, hyvin on asiansa ajanut.

Vierailija
13/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee niin kätevästi siinä vaunujen aisassa. hyvällä korkeudella kun tarvii etsiä jotain. ehdoton.

Vierailija
14/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluks vaunuihin kuuluva hoitolaukku. Siellä oli vesipullo ja vaippa lapselle sekä mun lompakko ja kotiavaimet. Ei menny pitkään ku jätin hoitolaukun kotiin ja vesipullo ja vaippa kulki vaunujen verkkokassissa. Rahat ja avaimet taskussa. Kokopäivänreissuille riitti liberolaukku, sinne mahtu muutama vaippa ja yks vaatekerta ja se vesipullo.

Onhan se hoitolaukku ihan kiva, mutta ei mun mielestä tarpeellinen

Vierailija
15/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin mahtuisi ihan älytön määrä tavaraa eikä meillä ainakaan ollut tarvetta vaunujen kanssa roudata niin paljon mukana. Liberolaukku on sairaan ruma, mutta toisaalta kaikki tietää mistä se on peräisin joten kyllä sitä kehtasi käyttää. Se meni vaunujen alakorissa, en tykännyt roikottaa siinä aisalla yhtään mitään.

Vierailija
16/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit paidan sisällä. Vettä pyllynpesuun löytyy julkisista vessoista.

Vierailija
17/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tämän kolmannen lapsen vauvavuonna!

meillä ainakin oli ekat puolivuotta ihan arkipäivää että vauva reissussa ollessamme kakkasi ja kakka nousi vaipanreunan ohi jolloin piti olla myös vaihtovaatteet... joten pelkkä vaippa ja tissi ei vaan riittäneet vaikka kuinka on 3. vauva...

mulla hoitokassissa aina (vauva nyt 9kk)

- 3 vaippaa

- kosteuspyyheitä

- vaihtobody ja sukkikset

- pussillinen maissinaksuja

- ruokalappu ja lusikka

- joku ruokatölkki

- imetysharso (tai pukluharso, miten vain...)

- leluja, puruleluja, katselukirja

- isommille lapsille välipalapatukat tms ensihätään

- laasteripaketti

- nenäliinoja

- oma kalenteri, lompsa, puhelin, avaimet

ei näitä taskuunkaan voi tuneka ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme