Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revolutionary road - kannattaako mennä katsomaan?

Vierailija
06.02.2009 |

Onko elokuva hyvä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaikuttava elokuva, mutta jos on vähänkään alakuloinen olo tai muuten alavireinen jakso elämässä ei kannata mennä katsomaan.

On aika ahdistava, mutta tykkäsin kuitenkin. Upeat näyttelijät!

Vierailija
2/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti A, 24v. tykkäs kovasti, erityisesti päähenkilönäyttelijöistä ja heidän kemiastaan.

Myös Neiti B 35v. (minä) tykkäsin kovasti. Näyttelijät olivat erinomaisia ja tarina asetettu aikakauteensa käsittämättömän hyvin. En yleensä tykkää Leo di Capriosta mutta hän teki tässä ehkä elämänsä roolin!

Neiti C 50+v. ei tykännyt tästä leffasta yhtään. Hänestä on "ihan tyhmä tehdä leffoja tavallisesta elämästä, jossa ei tapahdu mitään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Neiti C 50+v. ei tykännyt tästä leffasta yhtään. Hänestä on "ihan tyhmä tehdä leffoja tavallisesta elämästä, jossa ei tapahdu mitään".

Vierailija
4/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman elämismaailmansa kokee ja mitä tapahtuu ihmisten pään sisällä, mistään (ulkoisen toiminnan) toimintaelokuvista en jaksa kiinnostua yhtään.

Di Capriosta en ole kiinnostunut, mutta jos tekee roolityön hyvin niin hyvä.

ap

Vierailija
5/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin ei tykkäisi makeasta. Mieshän on sukupolvensa paras näyttelijä! Minä ajattelin mennä katsomaan elokuvan ihan hänen takiansa ;-)

Vierailija
6/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Will Smithin elokuva, en muista nimeä.

Vierailija
7/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli kinaa miehen kanssa. Mies ei halua mennä katsomaan ko. elokuvaa, sillä hän haluaa katsoa jotain missä on hyvä näyttelijä.

Eipä voinut kun nauraa :D Aika erilainen elokuvamaku meillä.

No tämä oli vähän ohi, mutta itse aion ehdottomasti mennä katsomaan ko. elokuvan, vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
8/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin ei tykkäisi makeasta. Mieshän on sukupolvensa paras näyttelijä! Minä ajattelin mennä katsomaan elokuvan ihan hänen takiansa ;-)

Vierailija
9/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vähän erilainen kuin odotin. Mulle jäi epäselväksi, oliko päähenkilö enemmän psykkisesti sairas vai olosuhteista kärsivä, mutta en kyllä pystynyt samaistumaan häneen yhtään

Vierailija
10/10 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea elokuva, upeat näyttelijät ja aina ajankohtainen. Surullinen mutta jotenkin puhdistava elokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi