Tyttölasta kaipaaville
syökää paljon (siis PALJON) karpaloita, älä käytä suolaa äläkä vitamiinilisiä. Syö mahdollisimman kevyesti ja vain kasvispitoista ruokaa, (jos mahdollista käytä Clomifeniä)
Lukekaa amerikkalaisilta sivuilta lisää www.in-gender.com - siellä jompaakumpaa toivovat antavat ohjeita.
t. neljän pojan jälkeen TYTTÖ! -äiti (suvussa poikia vain)
Kommentit (19)
miten saadaan pelkkiä lapsia kun naimalla niitä ei näytä tulevan.
Mä olin alipainoinen, söin roskaruokaa aika paljon (joo en lihonu millään), jä käytin Clomifenia, ja poika tuli, JEE!
Eli kaks poikaa on ennestään ja kovasti kaipasin/toivoin tyttölasta.
Sit kuulin oikeasta ajoituksesta jne. muista konsteista, joten saada mahd.tyttö!
Sitten rupesimme "leikkimielisesti" kokeileen kun kolmatta aloimme kuumeileen/yrittään.
7 kierrossa otin ovulaatiotikut käyttöön. Ja sit heti luovuimme yhdynnästä kun näytti ovistesti plussaa!
Eli noin 3 ja puol päivää ennen ovista yhdynässä. Niin, etten minä saanut orgasmia.
Huuhaata tai ei.. Meillä ainakin onnisti :) Toista tyttö tässä jo kuumeillaan!
Teemu Selänteen perhe sai myös tytön, mm.oikeaa ajoitusta käyttäen!!
tulis edes vauva, joka selviäisi hengissä.
Mikäs epäonninen mä oon!
Pitkän yrityksen ja lukemattomien pettymyksien jälkeen sain ihanan pienen terveen pojan, Juuri mitä olin aina toivonutkin!
Kannusteena 10:lle ja 16:sta!
Olen ylipainoinen, molemmat sai alkunsa juuri ovulaation aikaan, (ja joo sain orkutkin)... Kolmatta kuumeillaan ja ensin toivoin etta poika olisi vuorostaan kiva, mutta kun ei ole onnistunut niin ei todellakaan ole valia kumpi tulisi! Kunhan onnistuisi ja saataisiin aikaan edes joku pieni ihminen... Olisin niiiiiiin onnellinen pienesta tytosta tai pojasta! eli ei kayteta mitaan poppaskonsteja, kun on nakojaan tuossa raskaudenkin aikaan saattamisessa ylivoimainen homma.
Painoindeksi nykyään18 (vauva-aikana luultavasti 16-17) ja minulla on 3 poikaa ja 2 tyttöä.
miten saadaan pelkkiä lapsia kun naimalla niitä ei näytä tulevan.
Stressatkaa sitä miestä ja laittakaa saunaan (ja taas saunaan). Stressaantuneet miehet (ja sairastelleet, nyt tulee influenssakausi, tytöt!!!), tekee tyttöjä. Ja jos ei vielä juo ja tupakoi, niin nyt laitat sille kuurille! Huonokuntoiset miehet tekevät tyttöjä!!!
Stressatkaa sitä miestä ja laittakaa saunaan (ja taas saunaan). Stressaantuneet miehet (ja sairastelleet, nyt tulee influenssakausi, tytöt!!!), tekee tyttöjä. Ja jos ei vielä juo ja tupakoi, niin nyt laitat sille kuurille! Huonokuntoiset miehet tekevät tyttöjä!!!
MIELUMMIN elän terveen, raittiin ja tasapainoisen miehen kanssa poikalasten äitinä.
nakkaan paskat noille jutuille. Lapsen sukupuoleen ei pysty vaikuttamaan äiti itse.
Tämä on evolutiivisesti täysin loogista. Tyttölapsi rasittaa äidin elimistöä vähemmän kuin poikalapsi. Lisäksi nälänhätäolosuhteisiin on huomattavsti järkevämpäää synnyttää tyttöjä kuin poikia populaation säilymisen kannalta.
Ja nyt ei kannata takertua siihen "siittiöt määräävät sukupuolen", äidin elimistö pystyy kyllä valikoimaan edistääkö tyttö- vai poika-alkioiden kiinnittymistä...
Terv. kahden tytön äiti, BMI 17,5.
Rakastan suolaista ruokaa, en kiinnitä huomiota ruoan keveyteen. Enkä varsinkaan ole tarvinnut lääkkeitä raskaaksi tulemiseen. Juon viinaa ja poltan tupakkaa.
Mies taas ei juo, eikä ole kauhean stressaantunut, käy saunassa kerran viikossa (max).
Meillä on 4 tyttöä.
ajoitusta kierrossa, koska poikasiittiöt on nopeampia ja lyhempi ikäisiä, ja tyttösiittiöt hitaampia, mutta elää pidempään, niin kannattaa sekstailla juuri oviksen aikaan, jos poikaa kokeilee, mutta jos tyttöä yrittää, niin sitten ennen ovista.
:D
Huuhaatahan nämä kaikki on, ihan tuuripeliä.
Mutta omasta kokemuksesta jos jotain sukupuolen määräytymiseen vaikuttavaa jos etsii, niin tämä ajoitus pitäisi meillä paikkaansa.
meilla 2 poikaa tehty 3 pv ennen ovulaatiota
orgasmeja niin tyttölapsia tulee...
Tulis ees se vauva... sukupuolesta ei mitään väliä :(
käytän vähän suolaa ja olen hoikka, välillä niillä rajoilla että alipainoinen...
JA useampi tyttö meillä.
JA ainiin, mies juo kohtuudella ja ei tupakoi ja ei ole ressaantunut.;) Urheilla se saisi useammin, kuin vain pari kertaa viikossa.