Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinassa on jotain kummallista karismaa.

Vierailija
05.02.2009 |

Sen touhuja jaksaa seurailla, vähän samaa kuin Jordanissa alias Katie Pricessä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jaksan seurat bb-asukkienkin elämää ja toilailuja enenmmän kuin jonkun Martinan.

Vierailija
2/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee siitä sellainen fiilis, että räjähtävä väkivalta on koko ajan läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee siitä sellainen fiilis, että räjähtävä väkivalta on koko ajan läsnä.

Siitä tulee sellainen tunne, että vaikka se olisi ihan hyväntuulinen, niin yksikin väärä sana ja... kaboom!

Vierailija
4/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelman. Öyk;=oooo

Vierailija
5/23 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se oli BB:ssä niin antoi kyllä tosi hyvän ja empaattisen kuvan itsestään. Oli mun suosikki BB:stä.

Vierailija
6/23 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään hänestä. BB:ssä oli tosi mukava ja moni muukin oli tätä mieltä. Mutta heti haukutaan provoksi.

Voisin kuvitella, etttä voisin jopa ystävystyä Martinan kanssa! Vaikka olenkin tosi erilainen häneen verrattuna niin varmasti yhteistä löytyisikin. Martinalla oli mm. paljon mielenkiintoisia syvällisiä keskusteluja BB:ssä.

Vierailija
7/23 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hoitaa kuntoaan ja seisoo ryhdikkäästi selkä suorana.

Vierailija
8/23 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hassua, kun Martina pitää kauniimpana, kuin oikeasti kauniit...

Vierailija
9/23 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsea ja itsekeskeinen. Ei kukaan voi olla aidosti noin tympeä ja typerä, joten pakko olla vaan pintaa. Se vaan ihmetyttää, miksi kukaan yli 18-vuotias haluaa esittää ylimielistä pissistä...

Eikö karsismaattisuudella tarkoiteta mielenkiintoista ihmistä, josta huokuu viehätysvoima ja postitiivinen energia. Karismaattinen ihminen on sellainen, jota ihailee ja jonka lähelle tekisi mieli mennä. Oikeastiko joku haluaisi olla Martinan lähellä?

Vierailija
10/23 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä se on pirun hyvännäköinen nainen. Ei mikään missityyppi, mutta valokuvauksellinen ja hyväkroppainen. Mutta mun mielestä myös Victoria Beckhamkin on upeen näköinen... Että en taida tässä asiassa olla kovin keskiverto AV-mamma...=)

Vierailija
11/23 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö karsismaattisuudella tarkoiteta mielenkiintoista ihmistä, josta huokuu viehätysvoima ja postitiivinen energia. Karismaattinen ihminen on sellainen, jota ihailee ja jonka lähelle tekisi mieli mennä. Oikeastiko joku haluaisi olla Martinan lähellä?

Tarpeeksi huomionkipeät ihmiset yksinkertaisesti saavat tahtomansa eli toisten huomiota, koska koko heidän olemuksensa huokuu tätä "katsokaa mua!" - tarvetta. Se voidaan sitten tulkita myös karismaattisuudeksi.

Vierailija
12/23 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita omalla tavallaan ovatkin. Ehkä matala ääni ja jonkinasteinen ilmeettömyys/poseeraaminen kummallakin aiheuttaa moisen ilmiön?

Vierailija
13/23 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Jordan :D?

Vierailija
14/23 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötä häpeän määrä oli suunnaton.

Vierailija
15/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se oli BB:ssä niin antoi kyllä tosi hyvän ja empaattisen kuvan itsestään. Oli mun suosikki BB:stä.

Vierailija
16/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median kautta saamani käsitys Martinasta on: kevytkenkäinen, välinpitämätön muiden ihmisten tunteista, röyhkeä ja itseään rakastava.

Sori vaan Martina.

Vierailija
18/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonotapainen ja kauniimmille kade ämmä vain.

Vierailija
19/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä persoonana tylsä tavis....

Vierailija
20/23 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasen kuvan, että sillä on kokoajan joku show menossa. Ei osaa olla mitenkään luonnollisesti. Tai sitte on oikeasti sellanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä