Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aloittaako monikin seksin jo 14v??

Vierailija
05.02.2009 |

minusta aivan käsittämätöntä! miksi vielä lapsi harrastaa seksiä? sehän on aikuisten hommaa? olen itsekkin vasta23v mutten muista että kukaan ystäväni olisi aloittanut seksin kun oltiin 14v. ehkä jotkut harrasti seksiä kerran kun olivat 15, muttei niin paljon että olisi pillerit tarvinnu..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillereitä. Kondomien ostaminenkin oli hurjan pelottavaa.

Eiköhän tupakointi ja alkoholinkäyttökin lueta aikuisten hommiksi, mutta kas kummaa niin vain niitäkin harrastaa alaikäiset yhä enemmän ja enemmän.

Vierailija
2/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seurustelua jatkui poikaystävän kanssa pari vuotta, joten pillereille olis ollu käyttöä. Joskus käytettiin kumia, mut yleensä ilman. LUOJALLE KIITOS, etten pamahtanu paksuks ihan noin nuorena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran raskaana 14v.

Vierailija
4/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en todella olisi voinut kuvitella harrastavani seksiä vielä 7.-8.-luokkalaisena. Tuttavapiirissäni eka menetti neitsyytensä 15-vuotiaana 9. luokalla ja oli selkeä "porukan pahis".

Vierailija
5/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaista on harrastanut seksiä eli harvinaista se onneksi on.

Vierailija
6/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti poikkeuksia on! Mutta en pitänyt itseäni mitenkään pahiksena vaikka aloitinkin nuorena. Ja onhan noita juttuja kuudesluokkalaisten seksikokeiluista jne..

Vierailija
7/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ekoja kertoja. Joistain tapauksista huhuttiin jo seiskaluokalla, mutta epäilen niiden todenperäisyyttä. Mutta ekat varmat kerrat kavereilla oli kasilla. Minäkin menetin neitsyyteni kasin ja ysin välisenä kesänä, kun olin vielä 14. Mutta olin ekojen joukossa, enemmistö alkoi harrastaa seksiä lukion aikana.

Vierailija
8/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kavereista monet aloittivat jo 14v:nä.

Vierailija
9/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ekalla kerralla vielä 15..

Vierailija
10/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Asia on vaivannut vielä aikuisenakin, että piti olla niin tyhmä. "Poikaystäväni" (jota luulin sellaiseksi) sai painostettua ujon ja ihastuneen tytön siihen, joka ei vielä todellakaan olisi ollut valmis. Ihan lapsi olin silloin henkisesti.

Vierailija
11/12 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Asia on vaivannut vielä aikuisenakin, että piti olla niin tyhmä. "Poikaystäväni" (jota luulin sellaiseksi) sai painostettua ujon ja ihastuneen tytön siihen, joka ei vielä todellakaan olisi ollut valmis. Ihan lapsi olin silloin henkisesti.

Mä tykkäsin seksistä heti ekasta kerrasta lähtien, olin saman ikäinen.

Vierailija
12/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä itse asiassa kadu vähääkään. Kivaa se oli ja ehkäisystäkin huolehdittiin...