Mikä rintapumppu on hyvä?
minkälainen/minkämerkkinen kannattaisi ostaa ja mitä siitä maksaa? Mitä ei ainakaan kannata ostaa? Entä käytetty, saako sitä täysin puhtaaksi millään?
Kommentit (6)
meillä todettu hyväksi. Itse maksoin pullojen kanssa siitä 50e. Sähkö käyttöiset maksaa reippaasti yli 100e ja sen käyttöaika tosi lyhyt loppupeleissä.
Ainu on tosi surkee.....
terkuin 6 kk pumpannut äiti tyttö söi kaiken pullosta....ja mulla oli molemmat pumput ; )
Mun kokemuksen perusteella Tommee tippee käsikäyttöinen rintapumppu on paras. Avent oli myöskin hyvä. Mutta Tommee on parempi.
että mulla on toi ainun käsikäyttöinen pumppu että oli tosi inhottavaa ja raskasta pumpata.
T. 2
mulla käsikäyttöinen ja mielestäni tosi vaivaton ja helppokäyttöinen. Paria sähkökäyttöistä kokeilin sairaalassa ja ne oli jotenkin tosi hankalia ja toisella en saanu juuri mitään edes irti. Tais olla myös toi ainun pumppu (en oo ihan 100 varma) kerran kokeilussa ja ihan hirveä oli. netissä löytää hieman halvemmalla kuin kaupassa. omastani taisin maksaa 49e ja kaksi pulloa tuli myös mukana.
hinnasta en tiedä, itse sain neuvolasta lainaksi. riippuu vähän tarpeesta ostaako manuaalisen, jos käytät kerran päivässä niin vielä menee mutta jos useammin niin se on tosi raskasta ja hidasta.
kyllä ne käytetyt pumput saa putsattua. pesee kunnolla ja keittää ne osat jotka sen kestää.