Kuulostaako epäilyttävältä??
Tää tulee mulle ensimmäisenä mieleen. Ja jos haluaisi keventää omaa tuntoaan niin sanoisko huolettomasti ilmoita jutelleensa?
Kommentit (5)
joku on nähnyt joka meidän yhteinen tuttava niin oishan se vasta kummallista et tuo tuttava mainitsis mulle et "Mikko ajelutti jotain tyttöä" ja mä oisin et "häh",eli tavallaan kertomalla "viattoman" tarinan et miks tyttö oli kyydissä niin turvaa selustaansa...
Ja tosiaan,en yleensä edes ole mitenkään epäluuloinen... mut lisäksi mies ei vastannut kahteen tekstariin päivän aikana vaikka yleensä vastaa heti.. sanoi ettei kuullut...
ap
Mies tuli töistä kotiin klo 19 aikaan vaikka normaalisti pääsee noin klo 17. Sanoi käyneensä asioilla,postissa ja kaupassa yms (olikin kyllä käynyt,oli tavaraa molemmista...)
Ja sit alkoi ihan kuin ohimennen kertomaan kuinka eräs tuttu mies oli pyytänyt et mun mies veis hänen tyttärensä kaupunkiin (mun mies ajaa autoa ammatikseen ja ajoi siis pisteestä A pisteeseen B joka tapauksessa ja oli pisteessä A tavannut tuon miehen&tyttären)
Mies oli sit ollut ihan et OK (on kyllä just tuollainen tyyppi) mutta et hänen pitää viedä matkan varrella paketteja pariin paikkaan (siis työnsä puolesta). Eli tyttö oli hänen kyydissään noin 2h (matkaa noin 120km).
Kysyin sit ihan vaan et mitäs te juttelitte (tää tyttö on 20v ja mun mies siis 28v)
Ja mies et ihan vaan ilmoista yms. Mun mies on todella sosiaalinen,juttelee vaikka kiven kanssa jos ei muuta seuraa löydy...
Mun mielestä oli vain jotenkin outoa tapa jolla se kertoi siitä tytöstä (siis se tyyli oli "liian huoleton") ja sit se että tuli noin paljon myöhemmin kotiin...
taustaksi,mies ON pettänyt minua seurustellessamme 7 vuotta sitten. olen kyllä antanut anteeksi mutta unohtaminen on näköjään vaikeampaa...
Miehellä on ollut joku pano kyydissä ja teidän tuttavanne on nähnyt sen, nyt mies hädissään keksinyt selityksen "työkaverin tyttärestä", koska tietää, että saisit kuitenkin kuulla muualta hänen kyydinneen jotain naikkosta.
mutta itse olisin kanssa vähä ehkä huolissani siitä, että MITEN se mies sen kertoi=) Antaisin täällä keskustelupalstalla neuvon , että anna olla ja oo aikuinen mutta itse oisin kyl ihan stressissä ja todennäköisesti yrittäisin saada miestä nalkkiin kyselemällä jotain tosta tytöstä jne...