Kuulin että kolmevuotias neiti kuollut nyt vasta SYDÄNLIHAS TULEHDUKSEEN!!
Kommentit (14)
oireet? Meillä 5kk ikäinen tyttö jolla VSD eli kaksi reikää väliseinässä:7hyvin voimuuten...mut nyt pikkiuselle flussa iskenyt :(
Aamulla äiti löytänyt kylmänä pienen sängystä!! Eihän tuon ikäinen osaa rintakipuaan valittaa edes. Lääkäri oli meinannut et Tää virustauti jota nyt paljon on, niin mikäli rintakipuja ilmenee, kannattaa pian hakeutua päivystykseen!! Eli siis tää oli liittynyt tähän influenssaan.
siihen voi kuolla minkäikäisenä vaan
Aamulla äiti löytänyt kylmänä pienen sängystä!! Eihän tuon ikäinen osaa rintakipuaan valittaa edes. Lääkäri oli meinannut et Tää virustauti jota nyt paljon on, niin mikäli rintakipuja ilmenee, kannattaa pian hakeutua päivystykseen!! Eli siis tää oli liittynyt tähän influenssaan.
koko tekstitys oli sitä sun tätä, mutta valitettavasti kuitenkin totta =(
TA-VU KER-RAL-LAAN.
Ei millään pahalla.
kuoli 3-v. poika nororipulin aiheuttamaan kuivumiseen. Kävi yksityislääkärillä, sai lähetteen sairaalaan, kuoli sairaalaan mennessä taksin takapenkille. Ei saatu enää sairaalassa elvytettyä.
ettei influenssa ole mikään vaaraton sairaus?! Tavallisia "vaarattomia" jälkitauteja, kuten korvatulehduksia, tulee jopa 60%:lle influenssan sairastavista lapsista, vanhuksilla kuolleisuusprosentit jälkitautina tulevaan keuhkokuumeeseen todella korkeat. Näiden lisäksi tulee harvinaisempia mutta yksilön kohdalle sattuessaan erittäin vakavia ja jopa pysyviä seuraamuksia jättäviä jälkitauteja ja komplikaatioita, kuten aivo- ja selkäydintulehduksia, sydänlihastulehduksia jne. Ei kannata missään nimessä rokottaa, eihän..... ai niin, siitähän voi tulla vaikka illalla vähän kuumetta ja vastustuskyky laskee pariksi päiväksi ja siitä elohopeasta ja alumiinista taimitäsenytolikaan nyt ainakin kuolee.... just.
Sydänlihastulehdus on vakava sairaus, joka ei välttämättä oireile paljoa muuna kuin lämpönä ja voimattomuutena. Mä olen itse sairastanut eikä mulla ollut silloin mitään sydänkipuja tms. Pientä lämpöä jatkui pitkään ja olin voimaton. Onneksi asuin silloin sellaisessa paikassa, jossa lääkäriin pääsi heti ja lääkäri otti asian heti huolekseen.
ikävä kyllä. Ja samaa mieltä edellisen kanssa; influenssa on potentiaalisesti hengenvaarallinen sairaus jälkitauteineen, etenkin pienille lapsille, vanhuksille ja muuten heikkokuntoisille. Siina kalpenee rokotuksen mahdolliset haitat.
mutta olet kirjoittanut tosi sekavasti, vaikea saada selvää..
pointti oli se, et KOLMEVUOTIAS!!!