Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin että kolmevuotias neiti kuollut nyt vasta SYDÄNLIHAS TULEHDUKSEEN!!

Vierailija
04.02.2009 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti oli se, et KOLMEVUOTIAS!!!

Vierailija
2/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet? Meillä 5kk ikäinen tyttö jolla VSD eli kaksi reikää väliseinässä:7hyvin voimuuten...mut nyt pikkiuselle flussa iskenyt :(

Vierailija
4/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla äiti löytänyt kylmänä pienen sängystä!! Eihän tuon ikäinen osaa rintakipuaan valittaa edes. Lääkäri oli meinannut et Tää virustauti jota nyt paljon on, niin mikäli rintakipuja ilmenee, kannattaa pian hakeutua päivystykseen!! Eli siis tää oli liittynyt tähän influenssaan.

Vierailija
5/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän isän kaveri sanoi

Vierailija
6/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen voi kuolla minkäikäisenä vaan

Vierailija
7/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla äiti löytänyt kylmänä pienen sängystä!! Eihän tuon ikäinen osaa rintakipuaan valittaa edes. Lääkäri oli meinannut et Tää virustauti jota nyt paljon on, niin mikäli rintakipuja ilmenee, kannattaa pian hakeutua päivystykseen!! Eli siis tää oli liittynyt tähän influenssaan.

Vierailija
8/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko tekstitys oli sitä sun tätä, mutta valitettavasti kuitenkin totta =(

Vierailija
9/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TA-VU KER-RAL-LAAN.

Ei millään pahalla.

Vierailija
10/14 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli 3-v. poika nororipulin aiheuttamaan kuivumiseen. Kävi yksityislääkärillä, sai lähetteen sairaalaan, kuoli sairaalaan mennessä taksin takapenkille. Ei saatu enää sairaalassa elvytettyä.

Vierailija
11/14 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei influenssa ole mikään vaaraton sairaus?! Tavallisia "vaarattomia" jälkitauteja, kuten korvatulehduksia, tulee jopa 60%:lle influenssan sairastavista lapsista, vanhuksilla kuolleisuusprosentit jälkitautina tulevaan keuhkokuumeeseen todella korkeat. Näiden lisäksi tulee harvinaisempia mutta yksilön kohdalle sattuessaan erittäin vakavia ja jopa pysyviä seuraamuksia jättäviä jälkitauteja ja komplikaatioita, kuten aivo- ja selkäydintulehduksia, sydänlihastulehduksia jne. Ei kannata missään nimessä rokottaa, eihän..... ai niin, siitähän voi tulla vaikka illalla vähän kuumetta ja vastustuskyky laskee pariksi päiväksi ja siitä elohopeasta ja alumiinista taimitäsenytolikaan nyt ainakin kuolee.... just.

Vierailija
12/14 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlihastulehdus on vakava sairaus, joka ei välttämättä oireile paljoa muuna kuin lämpönä ja voimattomuutena. Mä olen itse sairastanut eikä mulla ollut silloin mitään sydänkipuja tms. Pientä lämpöä jatkui pitkään ja olin voimaton. Onneksi asuin silloin sellaisessa paikassa, jossa lääkäriin pääsi heti ja lääkäri otti asian heti huolekseen.

Vierailija
13/14 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä. Ja samaa mieltä edellisen kanssa; influenssa on potentiaalisesti hengenvaarallinen sairaus jälkitauteineen, etenkin pienille lapsille, vanhuksille ja muuten heikkokuntoisille. Siina kalpenee rokotuksen mahdolliset haitat.

Vierailija
14/14 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet kirjoittanut tosi sekavasti, vaikea saada selvää..