Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laiskuutta vai järkevä valinta, jos tekee vain keikkahommia pari-kolme päivää viikossa

Vierailija
24.08.2024 |

eikä ota  vastaan pitempiä työpätkiä. Perusteluna että jää aikaa perheelle, lapset kyllä jo isompia koululaisia kaikki. Ja työttömyyskorvausta tai muuta tukea ei nosta. Mitä ajatuksia? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin olla vain jokatoinen viikko duunissa kun terveys kesti.

Raha oli pienempi mutta hermot otti paremmin.

Vierailija
2/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä elämässäsi arvosta. Jos valinta on hyvä juuri sinulle, ei se muille kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen burnoutin partaalla. Työt loppui, tai sopimus loppui. Saan keikkahommia muualta. Teen vähän, minkä jaksan. Toivottavasti pärjään. Leikkaukset sattuu, mutta muuhun musta ei ole. Pärjäisin tietysti alkuun pelkällä työttömyyskorvauksellakin töitä tekemättä. On ollut vastoinkäymisiä elämässä ja olen hyvin yksin. Teen mitä jaksan.

Vierailija
4/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä

Vierailija
5/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on loistava tilanne. Jos joku sitä ei ymmärrä niin mitä sitten, ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. 

Vierailija
6/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin eläjä ja teen juuri noin. Pidän aina ma tai pe vapaata. Lisäksi saan itse päättää lomani, joten pystyn vertailemaan nopeallakin aikataululla matkojen ja mökkien hintoja.

Vierailija
7/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut työstä missä ollaan n. 50-50 vapaalla/töissä. Ehkä osaksi siksi, että lähisukulainen teki aikanaan töitä noin.

Tarkoitan siis vaikka 'merimiehiä' ymv. missä töitä tehdään vaikka 10päivää ja sitten on 10päivää vapaata.

Omalla allla ei onnistu, harmi kyllä, enkä alaa tahdo vaihtaa kun pidän työstäni.

..Mutta ehkä joskus.. 

JOS tuollaisen työn joskus saan, niin omaksi kodiksi riittää joku pieni edullinen yksiö tmv. voisi isoksi osaksi olla vapaat jossain matkoilla.

Olen harkinnut myös 6kk PALJON töitä, ja sittem 6kk elelyä auringossa jossain päin aasiaa (edullisesti) tmv.

Jotenkin tämä "normaali" oravanpyörä väsyttää ja masentaa :( Kaipaisin selkeämpää (ja pidempää) eroa arjen&työn ja vapaa-ajan välille!

Vierailija
8/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt keikkahommia vuodesta 2012 alkaen. 

Vierailija
9/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä valinta.

Vierailija
10/10 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu koko perheelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme