Miten järjestätte lapsenne hoidon, jos pph sairastuu eikä varahoitoa ole? ev
.
Kommentit (10)
päiväkodissa, mutta idis on tosiaan tuo, mitä kakkonenkin sanoi eli varahoitopaikka on tiedossa ja lapset viedään yleensä johonkin päiväkotiin tuollaisessa tilanteessa.
Eikö muka yksityisillä ole velvollisuus etsiä varahoitopaikka lapsille, jos sairastuu tai muuten estyy töistä??
En ymmärrä miksi!
Jos hoitaja/n lapset sairastuvat eikä voida mennä, minä äiti jään kotiin. Joskus harvoin voin yrittää saada jonkun isovanhemmista kehiin.
Jos työni olisi sellaista ettei pystyisi yhtään joustamaan, en laittaisi lapsiani yksityiselle.
ketään hommannut sijaiseksi. Ongelmissa oltiin ja tosi vaikeeta oli löytää ketään yhdeksi päiväksi. Nyt lapsi on onneksi päiväkodissa niin ei ole ongelmaa :-)
Oli koko alueen ainoa pph, joten oltiin siitä jo tyytyväisiä, että saatiin lapsi sinne. Joten ei osattu olla ollenkaan paniikissa varahoitopaikan puutteesta. Jompi kumpi vanhemmista jäi kotiin ja selityksenä työnantajalle "lapsi sairaana" mukamas. Onneksi sellaista sattui äärimmäisen harvoin, oisko ollut kolmen vuoden aikana 2 kertaa.
tiedostavat tämän asian ja se sopii heidän elämäntilanteeseensa? Näin ainakin meillä.
olette varmasti yksityisten lastenhoitajien suhteen oikeassa. Itse en nimitä heitä perhepäivähoitajiksi, miellän ko. termin koskevan kunnallisia hoitajia. Mutta kaipa se termi soveltuu yksityisiinkin.
olette varmasti yksityisten lastenhoitajien suhteen oikeassa. Itse en nimitä heitä perhepäivähoitajiksi, miellän ko. termin koskevan kunnallisia hoitajia. Mutta kaipa se termi soveltuu yksityisiinkin.
Monet on tutkinnon suorittaneita valtuutettuja perhepäivähoitajia. Tosin yksityisiä kun ollaan, niin ollaan samalla myös yksityisyrittäjiä, mutta perhepäivähoitajia kuitenkin.
T. yksityinen PERHEPÄIVÄHOITAJA
varahoitopaikka on aina löydyttävä,ainakin täällä päin se on ihan säännöissä! eihän kukaan voi olettaa että jos lapseni hoitaja sairastuu meistä jompikumpi voi sen takia jäädä töistä pois. kyllä kunta/kaupunki on velvollinen hommaamaan lapsellesi varahoitopaikan.