Lue keskustelun säännöt.
Tekisi mieli hakea hoitopaikkaa mieleisestä päiväkodista syksyksi jo nyt, mutta
04.02.2009 |
lopettelen vasta kotiäitiyttä kesän jälkeen, eikä työpaikkaa, joten voi hyvinkin olla etten työllistykään ainakaan heti.
Miten olette muut menetelleet? Voihan tietysti hakea vasta, kun työpaikka varma, mutta silloin tuskin lapsi pääsee haluamaani päiväkotiin...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla