Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako nainen alistua

Vierailija
04.02.2009 |

Luin muita viestejä täällä ja otti silmiin, haluavatko naiset todella että, heitä alistetaan ja nöyryytetään ns. näytetään kaapin paikkaa

Voisitteko hyvät naiset vastata oman mielipiteenne asiasta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meistä se aktiivisempi osapuoli ja mietin joskus, että olis todella kiihottavaa ja ihanaa jos mies vaan tulis ja ottais mut! Tukasta sais vähän vetää ja peppua läpsiä (niin ettei satu).

Vierailija
2/16 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ainakin pyytää välillä ottamaan Isännän otteilla, eli tiukasti hiuksista kiinni ja kunnon pano takaapäin, tuntuu saavan parhaimmat orkkunsa silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua. Intohimoista toki saa olla, mutta ei mitään tukasta kiskomisia tai muita epäromanttisia juttuja.

Vierailija
4/16 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaako ajatus että, joku muu mies ottaisi sinut tiukalla otteella

Vierailija
5/16 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti ja ilman turhia lirkutuksia. Ei nöyryyttämistä tietenkään, sehän on ihan eri asia. Mutta kyllä miehen pitää olla Mies!

Ja kaikkein houkuttelevimpia ovat juuri ne vieraat miehet, jotka osaavat ottaa ohjat käsiin. Vaikka kyllä mä aina sen yläpuolelle olen jäänyt silti. Mutta peliä, peliä... Oma mies on turhan tasanen...

Vierailija
6/16 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies tietää, mitä haluaa ja on määrätietoinen ja "käskevä", on vaan älyttömän kiihottavaa.

MUTTA

edellytyksenä on, että siihen mieheen voi 100% luottaa, eli siis se alistaminen jne on kuitenkin vain illuusiota. Pitää voida olla varma, ettei mies oikeasti tee mitään vastoin omaa tahtoa.

Fantasiat on sitten asia erikseen.

Vierailija
7/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seksuaalisesti erilaisia. Jos et ole vielä huomannut.

Jotkut naiset tykkäävät alistua, toiset alistaa, kolmannet eivät pidä kummastakaan. Ihan samoin miehet. Jotkut naiset tykkäävät miehistä, toiset naisista, kolmannet molemmista. Ja jälleen miehet samoin. Jotkut haluavat katsella korsettiin ja pitsiin pukeutunutta naista, toinen jumppavaatteisiin ja kolmas nahkaan, joillekin on ihan sama.

Kannattaa kysyä asiaa siltä naiselta, jonka kanssa vällyjen väliin pääsee. Gallupilla asiasta ei voi tehdä kuin tilastoa. Se nainen kanssasi voikin pitää ihan jostain muusta kuin kukaan täällä.

Vierailija
8/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla toive liittyy vain ja ainoastaan seksiin, joillakin laajemminkin parisuhteeseen. Ja kuten edellinen sanoi, meitä on joka junaan.

Vierailija
9/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset haluaa alistua seksissä. Tilasto on aina vain tilasto, mutta jos oletan suppean naiskokemukseni olevan edustava otos (n=5) niin 45-100% naisista tykkää alistua.

Vierailija
10/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saatiin kavereilta tupari ym -lahjoiksi ruoskaa, käsirautaa yms. rekvisiittaa. Kumpaakaan ei vaan kiinnostanut.

Nyt uudessa vuoden kestäneessa suhteessani mies halusi kerran sitoa silmäni ja hieroi koko kroppani kiusoitellen erogeenisia alueita. Voin kertoa, että sain sellaisen orgasmin, että taju meinasi lähteä...

Pikkuhiljaa olemme ottaneet lieviä alistamiselementtejä mukaan petipuuhiin. Mies esim tykkää, että imen hänen nännejään tai vähän puraisen. Tai sitten nipistän niitä - en toki täysillä vaan silleen napakasti.

Nautin edelleen silmien sitomisesta tosi paljon - samoin ranteiden. Joskus kun mies rakastelee takaa päin hän ottaa tukasta kiinni (ei satuta vaan näyttää tavallaan kaapinpaikan ;-) tai läpsäyttää takamukselle.

Mies on normaalisti rauhallinen ja tasainen luonne ja minä temperementtisempi, mutta nautin tosi paljon kun hän välillä määrää sängyssä, komentaa ja tietää mitä tahtoo. SM-touhut eivät kiinnosta kumpaakaan - vaan tällaiset pehmoversiot :-)

t. n40

Vierailija
11/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet valittavat seksin puutetta, vaimo ei anna tarpeeksi usein tai joutuu pyytelemään.

Meilläkin tästä asiasta on puhuttu jolloin vaimo ilmaisi lopulta totuuden, on useinkin parempi ja vaimon mielestä suorastaan kiihottavaa kun mies vain menee ja ottaa silloin kun itse halua.

Jos vaimo sitten itse joskus haluaa ja minä jostain syystä en on vaimon tehtävä houkutella minut haluamaan.

Vierailija
12/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman suuntaista meilläkin, muija suorastaan kirkuu onnesta kun nappaa kunnolla tukasta kiinni ja kuljettaa sänkyyn naitavaksi tai painaa polvilleen suihinottoa varten.

Eli kyllä naiset haluavat välillä tulla alistetuksi

Vierailija
13/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan älyttömän kiihottavaa kun toinen ottaa ja tekee mitä tahtoo (tosin minähän ne säännöt teen)!! Mutta mutta.. nykyinen mies ei halua tehdä mitään todella kovakouraista ja se jättää minut.. tyydyttämättömäksi.

Vierailija
14/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten vinkkejä peliin mitä pitäisi tehdä, sitoa sänkyyn kiinni, piiskata.

Jotain on jo tullut kokeiltua mutta mikä on se paras sinun mielestäsi

Vierailija
15/16 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta että naiset tykkää kun ottaa komennon.

Itse tapaan puristella kaverin vaimoa persauksista aina tilaisuuden tullen, eipä ole ikään vastustellut pientä rutistelua, mutta mutta joku raja se pitää säilyttää

Vierailija
16/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he.. tuo on aina hauska temppu,,,

Mikähän siinä onkin että kavereiden naisilla tuntuu olevan aina paremmat perseet.

Helposti tulee kyllä mieleen että jotkut naisetkin haluavat satunnaisesti vieraan miehen perseen puristelua