Piilolinsseistä
Olen tähän mennessä käyttänyt yhden päivän kertakäyttölinssejä, ja ajattelin tilata viikko/ kuukausilinssit.. Olen joskus monta vuotta sitten käynyt optikolta reseptin, mutta en muista mille merkille, tai siis olen käyttänyt paria eri merkkiä aina. Pitäisikö minun nyt mennä käymään optikolla ennen kuin hommaan nuo kuukausilinssit? Tiedän siis kaarevuudet ja sellaiset.
Kommentit (4)
Ne antaa sieltä usein piilareita kokeiltavaksi, mutta jatkossahan niitä saa sitten netistä halvemmalla tilattua...
Käytät ilmeisesti paljon piilareita kun meinaat viikko tai kuukausilinssit hommata? Mä käytän sen verran harvakseltaan että kertakäyttöiset tulee mulle halvemmaksi. Ne kuukausilinssithän pitäisi sen kuukauden jälkeen heittää veks vaikka olisit käyttänyt niitä vaan vaikka 10 kertaa.
viiraako teillä??????
Mä käyn kerran vuodessa optikolla ettei tule ongelmia vaikken piilareita sieltä ostakkaan... Ihme terveydelläleikkijiä koko sakki....
Siis kuulkaa nyt ihmesanomaa: Niin optikolla, kuin gyntsällä ja hammasläkärissä tulee ihmisen käymän kerran vuodessa ja niin on hyvä!
Sulla taitaa viirata, 4 vai 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opettele lukemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itse käyn 1-2 vuoden välein optikolla tai silmälääkärillä näöntarkastuksessa, piilarit tilaan netistä.
Eihän niitä kait ilmankaan saa... Optikkohan tutkii ja määrittelee vahvuudet, voivat olla muuttunu vuosien aikana. Ja optikon tarkastushan "kuuluu hintaan" kun ostat tuotteita ko. kaupasta (tai tilaat ko. firman nettikaupasta).