harmittaisiko sinua jos miehesi jatkuvasti kehuisi jotain työkaveria?
Minusta tuntuu todella kurjalta, kun miehelläni on työkaverina joku mallityttönen, ja ihan jatkuvasti (päivittäin) saan kuulla, miten hyvännäköinen se on ja opetettu hymyilemään kauniisti, ja miten kaikki työkaverit kehuu miten upean näköinen se on, ja miten jossain internet-palstoilla sen ulkonäköä ylistetään...IHAN JOKA PÄIVÄ.
Tänään sitten sanoin miehelleni, että harmittaa jo aika tavalla (minua kun mies ei juuri koskaan kehu) ja mieheni sitten suuttui siitä minulle.
Minua ei siis vaivaa se, että se tyttö on mieheni työkaveri, mutta tuo jatkuva ulkonäöstään jauhaminen harmittaa.
Harmistuinko turhasta?
Kommentit (7)
Lisäksi mieheni kirjoittelee meilejä tämän tytön kanssa, ja esittelee minullekin hänen kuviaan netistä ja minun pitää kertoa miltä hän näyttää missäkin kuvassa. Ja miten toisten mielestä hän on upein malli, mitä Suomessa on kautta aikojen ollut....GRRRR! Olen todella kyllästynyt kuuntelemaan tätä, vaikka yritin kovasti alkuun olla kärsivällinen.
Oikeasti tulee vain tosi paha mieli.
et lopettaa jo, hyvänen aika!!
Ketä VAIMOA jaksaa kiinnostaa, ainaki useaan otteeseen ku oma mies kehuu jotain mallinkuvatusta??? Käännä se sille toisinpäin omasta näkökulmasta ja sano suoraan ettei suakaan harmittais kuulla mieheltäs jotain positiivista.
Ihastunut varmasti, mutta kaikkihan ihastuvat joskus työkavereihinsa.. Hän on sentään näyttänyt meilit.
Sanohan sille, että tuntuisi kivalta, jos hän joskus kehuisi sinua samalla tavalla.
vastaus on: kyllä hitossa harmittaisi
kyllä mua ärsyttäis todella paljon. Asiaa varmaan auttaisi, jos olisi itsekin jumalainen kaunotar, jota fanitetaan, mutta kun en ole...ja vaikka sen miehen käskis pitämään kehut itsellään, niin kyllähän sen tietäisi, että mitä se kuitenkin ajattelee päässään. En kyllä tajua, miten hän ei itse osannut päätellä, että jonkun toisen naisen ylistys päivästä toiseen voi tuntua vaimosta hieman rasittavalta.
tosin lähestyisin asiaa näin "ei hitto kun meidän töihin tuli ihan mieletön komistus.. se on niin komee, kaikki naiset kuolaa sen perään. ja luoja et se on fiksu, musta tuntuu niinku einsteinia kuuntelis. oon aina ihan silmät lautasina, et ei herranjumala miten voi olla noin komee ja fiksu tyyppi... "