25-vuotias aikuinen mies (Panu) rakastui alaikäiseen pikkutyttöön (Anna)
Kommentit (19)
Joku 15v on kuin 18v. Joku 30v kuin 20v. Panu menee ihan täysiä jostain parikymppisestä.
Mulla on 17 v poika ja ei todellakaan ole enää lapsi.
Moni 17 v asuu jo omillaan, kuten minäkin aikoinaan, avomieheni kanssa.
minä aloin seurustelemaan tulevan mieheni kanssa kun olin 15 ja hän 22 ja se ei kyllä ollut mitenkään kummallista, muutimme yhteen kun olin 16 ja tänä pävänä onnellisesti naimisissa oltu vuosia, nyt ikää 30v... ikä on vain numeerinen asia eikä kerro ihmisen henkisestä kypsyydestä!
minä aloin seurustelemaan tulevan mieheni kanssa kun olin 15 ja hän 22 ja se ei kyllä ollut mitenkään kummallista, muutimme yhteen kun olin 16 ja tänä pävänä onnellisesti naimisissa oltu vuosia, nyt ikää 30v... ikä on vain numeerinen asia eikä kerro ihmisen henkisestä kypsyydestä!
mutta olisko tässä joku kohu, tyyliin Panulla oli vaimo ja lapsi ja sitten jätti heidät Annan takia?
Ja tottakai olen ylpeä että olen löytänyt itselleni ihanan miehen ja lapsilleni parhaan mahdollisen isän, vaikka tapasimmekin minun ollessani nuori!
Efebofilia
Efebofilia tarkoittaa murrosikäisiin tai murrosiän ohittaneisiin nuoriin kohdistuvaa seksuaalista kiinnostusta aikuisella ihmisellä.
En kyllä koskaan kokenut sitä noin ja sairasta ajattelua mielestäni, jos ikäeroa on 7 vuotta ja miehet kun kypsyvät hitaammin niin eiköhän aika samalla tasolla oltu..ja kun mieheni sai silloin tietää ikäni niin alkuun kyllä mietti voiko alkaa seurustelemaan kanssani kun ikäeroa on..onneksi ei ajatellut muiden mielipiteitä silloin!!!
Viiden vuoden päästä Anna on 23 ja Panu 31. Perverssiä!
Anna on 18 ja Panu jo 26
oli kannustamassa finaaleissa ja myös jonkin verran lehdissäkin. Annallakin oli vielä keväällä 2007 poikaystävä. Idols loppui huhtikuun alussa 2007 ja Anna ja Panu alkoivat seurustella kai joskus aika pian sen jälkeen.
mutta olisko tässä joku kohu, tyyliin Panulla oli vaimo ja lapsi ja sitten jätti heidät Annan takia?
samalla viiden vuoden logiikalla siis voi 18-vuotiaana ottaa 13v tyttöystävän. 5v päästä kun tilanne on 18v ja 23v. Äly hoi! Nyt on NYT.
mitähän nämä av-mammat miettisivät, jos ikäero olisi ollut toisinpäin eli mies 17 ja nainen 25... Varmasti olisivat kuorossa tuomitsemassa likaista pedofiiliämmää...
Kaikkea hyvää Annalle ja Panulle!
ollut seksisuhde, mikä ei varmaan meille mitenkään kuulu.
Toisekseen missä maailmassa te oikein elätte. Silloin kun minä olin lukiolainen, niin kyllä minä ja kaverinikin olimme kiinnostuneita noista vähän vanhemmista pojista. Itse tapailin 18-vuotiaana 23-v poikaa, enkä usko, että hän oli mitenkään poikkeavasti mistään kiinnostunut, 19-vuotiaana sitten tapailin monia poikia, jotka olivat vanhimmillaan 29 v. Menin sitten kuitenkin naimisiin vain 2 vuotta vanhemman kanssa, mutta ihan normaalia olisi isompikin ero.
On ok että Panu puuhastaa idols aikana alaikäisen tytön kanssa ja tuota pidetään hyvänä juttuna. Kun taas bb Tero melkein teurastettiin tällä palstalla, kun puuhasi 19v Marjannen kanssa. Minusta kaikki neljä saa tehdä ihan mitä lystää, erikoista vain, että tällä palstalla nämä asiat pätee vain tiettyihin ihmiseen samaa ei hyväksytä kaikilla. Kyllä 16-17v tyttöystävä on minusta ihan ok jollekin 18-19v pojalle, mutta silloin kun toinen on alaikäinen niin kyllä joku 24-25v on liian vanha. Jos nyt vasta olisivat tulleet pariksi niin tuossa mitään ihmeteltävää olisikaan.
On ok että Panu puuhastaa idols aikana alaikäisen tytön kanssa ja tuota pidetään hyvänä juttuna. Kun taas bb Tero melkein teurastettiin tällä palstalla, kun puuhasi 19v Marjannen kanssa. Minusta kaikki neljä saa tehdä ihan mitä lystää, erikoista vain, että tällä palstalla nämä asiat pätee vain tiettyihin ihmiseen samaa ei hyväksytä kaikilla. Kyllä 16-17v tyttöystävä on minusta ihan ok jollekin 18-19v pojalle, mutta silloin kun toinen on alaikäinen niin kyllä joku 24-25v on liian vanha. Jos nyt vasta olisivat tulleet pariksi niin tuossa mitään ihmeteltävää olisikaan.
Ei mikään pikkutyttö.