Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS'05 Helmikuu 2009

03.02.2009 |

Aloitetaas pino..

Hyvää helmikuuta!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan yksinpuhelua...

Pakko kertoa, millaisen "kivan" yllärin Saana meille eilen järjesti... Olin tulossa bodypumpista (melkein kotona jo), kun mies soittaa ja kysyy, että onko meillä pinsettejä... Neiti oli sitten pistänyt pienen legon nenäänsä. Koetimme saada sitä omilla pinseteillä pois, mutta oli sen verran syvällä, ettei uskaltanut ronkkia. Niinpä lähdin Saanan kanssa terveyskeskukseen, jossa lego kyllä saatiin nopeasti pois. Neiti oli ihan reipas koko ajan.

Kysyin sitten, että oppiko Saana, että ei saa laittaa nenään mitään. Hän sanoi, että juu, mutta pohdiskeli sen jälkeen, että jos tekisikin legoista korkean tornin ja laittaisi sen nenään, niin sen saisi sitten itse pois... Justjust... Koetin tolkuttaa päähän, että EI, nenään tai suuhunkaan ei laiteta mitään leluja...

Että sellainen sunnuntai-ilta - vähän erilaista kuvittelin. Mutta onneksi ei tuon vaarallisempaa ;-)

Hyvää alkanutta viikkoa! Ja tulkaahan kirjoittelemaan, etten höpise täällä yksin...

Terhi & vapaapäivää viettävät lapset

Vierailija
22/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tultiin miehen kanssa käymään kotosalla. Papalla oltiin launtaista tähän päivään. On paistettu notskilla makkaraa, laskettu mäkeä, hiidetty, pilkitty ja kyläilty. Tosi kivaa yhdessä tekemistä. Nyt lapset on mummolla yökylässä. Huomenna on meillä ohjelmassa auton katsastusta ja mennään lahteen shoppailemaan. Sekä yhdessä miehen kanssa syömään. Onneksi saatiin pitkästä aikaa ihan laatuaikaa kaksin.

Me lähtään käymään tuossa naapuripubissa. Se on sellainen nuorten mesta ja tämän alueen kanta"juoppojen".. paikka. =) Vähän käymään jossain lasillisella.

Torstai-iltana sitten jatketaan taas takaisin maalle. Tytöt tulee huomenna iltapäivällä kotiin. Näin se loma menee vauhdilla.

Paino jutut on miulla tosiaan jäissä. Plussaa tulee että paukkuu, mutta miulla on selvät sävelet maaliskuun alusta miten kilot tippuu!!

TEL: millasta matkaa olet nyt juossut? Mie en ole sitten syksyn juossut lainkaa, mutta alkaa jo polttelee. Kevät tekee ihmeitä.

Mie muuten olen nyt suunnitellut, että menen sinne kohdun polttoon. Niin kauhealta kuin se kuulostaa, mutta mie sekoon näihin pillereihin. Tämä järjetön ahistus loppuisi heti, kun en söisi pillereitä. Pakko niitä on syödä kun muuta hoitoa ei ole. Mietin tuossa yksin hiihdellessä, että miksi en menisi. Kipu menee kyllä ohi ja onhan tässä kipuja ennenkin koettu.(järjetön viisiksien poistoleikkaukset, synnytykset,rintojen pienennys, juurihoito..) Mie olen niin ahdistunut ja tämän olen kokenut 2x aikasemmin. Syy on pelkästään hormooneissa. Lapsia en kuitenkaan halua enään lisää. Vaikka myöntää täytyy, että kaverien vauvauutiset hieman tuntuu haikealta. Se päätös on tehty silloin kun menin rintojen leikkaukseen, joten nyt on aika hoitaa tuo kohtukin.

Näissä mietteissä, heippa!!

Tuulia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tännekin, että etsin Ainon pupua vaalenkeltaista!!!! Onko kellään, ostaisin!!! Mistään ei löydy, muuta väriä kylläkin. Mutta etsin nimen omaan vaaleankeltaista.

Nyt pehmolelukorit syyniin!! Tai jos käyt cittarissa, prismassa yms kaupoissa, voitko käydä katsomassa jos löytyy? Maksan pupun hinnan ja postimaksut! Täällä päin suomea ei löydy,

Kiits!

Tuulia

Vierailija
24/29 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso on muskarissa ja minä tulin tänne anoppilaan nopeasti pyörähtämään.

Meille ei mitään uutta,mulla loppuu harjoittelu huomenna.Juuso oli tänään saanut jonkun ihmeen "seko" kohtauksen hoidossa.Ulos olivat olleet lähdössä, vaan meidän herrapa oli ruvennut heittelemään vaatteitaan ja riisunut päältäkin vaatteitaan...niimpä kun minä menin hakemaan, istui leikkihuoneessa sohvalla ja itkua rupes vääntämään kun menin hakemaan...oli nukkunut vaan puolen tunnin päikkärit...en tiijä mistä johtui moinen käytös.

Minun olis tarkotus leipoo nyt viikonloppuna pakkaseen jo Juuson synttäreitä varten, jotka ovat siis 8.päivä.Kakkupohja tehdään tai mies tekee sit ens viikon lopulla.Meillä on kakspäiväset synttärit,lauantaina tulee kaverit ja sunnuntaina sitten isovanhemmat ja kummit.

Ja vielä painonpudotuksesta,hyvällä mielellä mennään täälläkin,paino on tippunut. :)

Mutta nyt hakemaan Juuso muskarista.

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
25/29 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan nyt edes pari kertaa kuussa käydä kirjoittelemassa kuulumisia, vaikka eipä tämä elämä muutamassa viikossa mihinkään koskaan muutukaan.

Hurahdin viimein facebookiin minäkin, ja siellä tulee surffattua päivittäin. (Juu, saa pyytää kaveriksi.) Yllättäen siitä on tullut henk.koht.sähköpostin korvike, vaikka muutenhan sitä tulee vaan urkittua mitä ihmisille kuuluu.

Kaisan kanssa tiukemman vääntöjakson jälkeen on taas helpompaa. Hetken olikin jatkuvaa riitelyä ja turhaa kiukkuamista - niin äidillä kuin tyttärelläkin. Onneksi nämä rauhalliset jaksot tasapainottavat mukavasti.

Viikonloppuna on ystävän häät, niitä odotellessa. Mukava mennä miehen kanssa kaksin, vaikka eihän viime kerrasta nyt montaa viikkoa ole. Silti. Parisuhderintamalla tuntuu muutenkin sujuvan mukavasti, ja sekin on kivaa.

Työelämäkin miellyttää tällä erää, sain uuden työnkuvan helmikuun alusta ja tilipussiakin se lämmittää. Haastetta piisaa uusissa hommissa, se auttaa motivoitumaan. Ens kuussa on odotettavissa poikkeuksellisen kiva työreissu, kun mennään vanhalla kokoonpanolla viikoksi Pariisiin. Sitä poppoota onkin ollut ikävä!

Mukavan positiivissa fiiliksissä ja kevättä kohti. Mikäs sen parempaa!!

Hauskoja talvipäiviä kaikille,

kua ja Kaisa

Vierailija
26/29 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vakkari-perjantaikirjoittaja taas ;-) Jotenkin tulee aina ainakin perjantaina kirjoiteltua, jos ei muuten ole ehtinyt.

Täällä on fiilikset vähän blääh... Ei mitään isoa vikaa, mutta pientä vastoinkäymistä, työstressiä jne., mikä vetää sitten mieltä alas. No, toivotaan, että viikonloppu on rentouttava.

Meillä on Saana köhässä ja nuhassa, kuumetta ei ole. Jätin silti täksi päiväksi kotiin, kun en kehdannut viedä hoitoon ja olin itse kotitöissä. Toivottavasti menee nyt viikonlopun aikana ohi. Muuten tämä viikko on mennyt Saanan kanssa paremmin kuin pitkään aikaan. Keksin ihan vahingossa hyvän aamujen nopeuttajan: Valkkaamme yhdessä jo illalla Saanalle vaatteet, hän saa itse valita muutamasta vaihtoehdosta. Ovat nimittäin aamut sujuneet ihan eri tunnelmissa, kun on itse valitut vaatteet odottamassa - itse pukeminenkin houkuttaa ihan eri lailla. PIenestä se on välillä kiinni ;-)

Kävin tänään labrassa verikokeissa. Olen menossa kunnan tarjoamaan terveystarkastukseen ensi viikolla (keski-ikä kun lähestyy uhkaavasti... Saan tasakymmentarkastuksen...), ja sitä varten otettiin kolesteroli, verensokeri jne. Muuten helppo homma, mutta piti odottaa melkein 2 tuntia, ennen kuin pääsi labraan... Jonotusnumerosysteemi, ja tupa oli täynnä väkeä jo ennen kuin labran vastaanottoaika alkoi... Mutta ensi viikolla sitten kuulen, mikä on tuomio...

Tuulia kyseli juoksulenkeistä. Mulla oli yli 3 viikon tauko juoksemisessa sen influenssan takia. Sitä ennen yritin käydä kerran viikossa juoksemassa n. 40 minuuttia, mutta viime viikolla juoksin sitten vain 30 minuuttia, kun en uskaltanut taudin jäljiltä heti ekalla lenkillä revitellä. Huomasi, että nopeasti kunto laskee, kun syke nousi ihan hirveisiin lukemiin tosi helposti... Mutta nyt siis yritän taas päästä tuohon 40 minuuttiin ja lisätä yhden lenkin viikkoon, se voisi sitten olla vähän pitempi, n. tunnin lenkki. Mutta kevättä odotan minäkin, tuolla lumessa ei oo niin kovin kiva kahlata lenkkareilla...

Voi vitsi, Kuan Pariisin-reissu kuulostaa ihanalta! Olen ihan kade. OIs kiva päästä taas johonkin reissuun, mutta eipä taida tulla lähdettyä.

Parisuhteesta sen verran, että ihan jees menee, mutta jotenkin kaipaisin vähän jotain ekstraa... Pitäisi varmaan lähteä viikonlopuksi miehen kanssa johonkin irti tästä arjesta, niin voisi piristyä. Huomaatteko, että mä oon näköjään ihan loman tarpeessa??? ;-)

No, nyt meen keittään kaffet.

Terhi &lapset

Vierailija
27/29 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs nimellä sua KUA haetaan facebookissa?Itsekin sinne täysin hurahtanut. :)Ja en kyl muista oisinko sun nimee kuullu tai sitten en vaan oo osannu yhdistää... :)

Suohomppeli81

Vierailija
28/29 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tulla kertomaan ton meidän neidin toilailuja...

Kerroinkin alkuviikosta, kun Saana pisti nenäänsä legon. Nyt sitten toilailut jatkuvat. Tänään neiti nimittäin nielaisi Geomag-kuulan... Minä pelästyin ihan hirveästi, kun olen lukenut, miten vaarallisia Geomagit (eli sellaiset magneetit, joita yhdistellään kuulilla toisiinsa) ovat vatsalaukussa. No, tajusin kyllä hetken päästä, että ne kuulathan eivät ole magneetteja vaan ne tikut, mutta oli pakko silti soittaa lääkärille, että pitääkö tehdä jotain. Lääkäri sitten rauhoitteli ja sanoi, että voi odotella ihan rauhassa, kun kuula tulee kakan mukana ulos. Ostettiin sitten vähän laksatiivilääkettä, jos pikkuisen nopeutuisi... Mutta että siis osaa neitonen järjestää toimintaa meidän perheessä! Ihan uskomaton tyyppi! Saana oli kyllä aika hiljaista tyttöä koko illan, sen verran vissiin säikähti, kun minäkin ihan tosissani pelästyin. Nuutti on sitten pitänyt huolta, että Saana ei mene lähellekään mitään magneetteja... ;-)

Ja Suohomppeli: Laita mulle meiliä osoitteeseen terhi05@gmail.com, niin kerron, millä nimellä Kuaa voi hakea Facebookista. Ja minäkin olen siellä ;-)

Terhitaas

Vierailija
29/29 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viikkoon käynyt lukemassa näitä juttuja. En yjsinkertaisesti ole ehtinyt. Työharjoittelussa ollaan ja siellä totisesti olis aikaa surffailla netissä mutta siellä ei pääse nettiin!

Olen geropsykiatrisella harjoittelussa ja lähinnä olen istunut ja istunut ja istunut... Aikas tylsää. Vielä 6 viikkoa jäljellä...

TEL: meilläkin Henri pisti pikkulegon nenään muutama viikko sitten. Sain sen onneksi pois kun keksin että pojan pitää niistää lego pois nenästä. Koukkimalla en sitä pois saanut. Kyllä mä pelästyin silloin ja tais poikakin pelästyä aika lailla.

Painonpudotus on aivan jäissä. En edes ehdi kunnolla liikkua. Päivät harjoittelussa ja sit pitäis tehdä lopputyötä ja neljää muuta kirjallista työtä. Ei yksinkertaisesti ole energiaa eikä oikein haluakaan miettiä, mitä sitä suuhunsa laittaa. Ehkä sitten kun kesä lähestyy. jokatapauksessa painan liikaa ja pois pitää saada. Juuri ja juuri mahdun vanhoihin housuihin. Nyt olen kyllä tykästynyt hiihtoon. Jos vaikka huomenna pääsis ladulle : )

Henri täyttää maanantaina 4v!!! Taitaa olla porukan ensimmäisiä. Ajatelkaa, että siitä on jo 4 vuotta!!! Ja osa meistä on kirjoitellut jo sitäkin enne eli 4,5 v...Kyllä aika rientää. Mitäs teillä on lahjatoiveita? Meillä halutaan vaan rutkasti legoja. Ei oikein mikään muu kiinnosta. Mun äidiltä Henri tosin pyysi ison nosturiauton mut meiltä ja muilta vaan legoja. No ne on hyviä je kehittäviä.

Suohomppeli: Mä olen kans facebookissa ja mua saa pyytää kaveriksi. löytyy TELin ja KUAn kavereista.

Kalamami ja nukkuvat muksut