Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko loukkaantunut?

Vierailija
24.05.2008 |

Minulla on kaksi lasta, joista toisella todettiin astma. Hänellä on ollut jatkuvaa sairastelua, puheviivettä yms. ja me ollaan oltu todella puhki. Astmalääkitystä annettiin pitkään kahden tunnin välein jne.

Nyt siskoni haukkui minut todella rumasti pystyyn siitä, että me ollaan aina väsyneitä ja hoidetaan lapsemme niin huonosti, ettei tämä edes opi puhumaan.

Se ei edes ole enää totta. Kun lapsen sairaus on saatu tasapainoon, hän on kirinyt kahdessa kuukaudessa puheen ikätasoiseksi ja samaten päässyt vaipoista jne.

Minä olen ollut hänestä hirvittävän huolissani, koska sairastelun takia hän ei ole päässyt aina muiden lasten seuraan, mutta mitä ihmettä olisin voinut tehdä toisin. Astmalääkäri kielsi päivähoidon infektioiden takia jne.

Sen lisäksi että hän haukkui minua suoraan, hän on soitellut suvun läpi haukkuen minua huonoksi äidiksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen loukkaantuu tuollaisista syytöksistä.

Toivon että osaat jättää sen ihan omaan arvoonsa ja jatkaa ihan niinkuin itsestä tuntuu, välillä jaksaa välillä ei.

Hyvää kesää koko perheelle!

Vierailija
2/3 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin moiset kommentit omaan arvoonsa. Itse tiedät teidän tilanteen ja tunnet omat lapsesi parhaiten.

Jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt oikeasti niin vihainen, etten haluaisi nähdä häntä enää koskaan. Siis jos ei oikeasti osaa pyytää anteeksi ja kertoa syytä purkaukseensa, niin välit pysyvät poikki.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän