Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oliko 12v tytön abortti murha ja väärin??

Vierailija
08.05.2008 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankuttajalla on varmaan itsellään tosi hankala olla ja kärsii tuosta ahdistuneesta jankuttamisesta ja siitä että kaikki eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä. Koittaisit keskittyä välillä johnkin muuhun. Eämä on tosi raskasta jos vatvot kokoajan sitä miten abortti on murha ja sitä miten toiset saattavat olla sitä mieltä ETTEI se ole murha ja tekevät niitä. Aivan oiken että 12-v saa abortin. Maailmassa kuolee ja syntyy kokoajan eläimiä ja ihmisiä ja tapahtuu vielä kauheampiakin asioita. Sinun mielipiteesi ei ole ainoa oikea.

Vierailija
22/25 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhanimikkeellä voidaan ymmärtää vasta vastasyntyneen lapsen kuoleman aiheuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tietää tosi paljon kaikesta jos ajattelet että ABORTTI ON VÄÄRIN, olisko se parempi että täällä olis 10kertaa enemmän niitä yksinhuoltajaäitejä ja sellaisia joiden elämä on siinä vaiheessa ettei voi ottaa lapsesta vastuuta? Mitä joku toinen on arvostelemaan toista ihmistä kun abortti on jokaisen oma asia. Ja mitenhän se sinun päivää parantaa että tulet tämmöselle palstalle selittämään tuommosta paskaa missä naiset puhuvat abortista ja kaipaa neuvoja ja apua? Hyvähän se on sieltä huudella, mistäs kukaan tietää jos itse olet joku saatanan saamaton idiootti jonka joku puli raiskannu ja oot joutunu tekemään abortin ja kohdistat vihasi ihan väärään asiaan

Vierailija
24/25 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on aina murha. Ei siitä pääse mihinkään. Vai kuulostaako murha teistä liian voimakkaalta sanalta? Sanotaan sitten että abortti on aina tappo? Vai kelpaisiko että abortti on aina kuolemantuottamus? Minun mielestä se on murha koska se on aina harkittu ja suunniteltu teko.

Mutta tuossa tapauksessa tappaisin syntymättömän lapsen. En raiskaajan takia, en raskaana olevan lapsen takia vaan sen kohdussa olevan takia. Mielestäni on liikaa vaatia viattomalta lapselta kannettavaksi sellaista taakkaa että mun isä on myös mun isoisä ja se on raiskaaja.

Kannatan armomurhaa. Kannatan armomurhia myös muunlaisissa tapauksissa jo aikuisikään ehtineille ihmisille.

Vierailija
25/25 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitko itse isällesi, että pistä nyt se kortsu päälle!

Tytön kohdussa kasvoi uuden elämän alku! Olisi huolehtinut ehkäisystä! Jos on tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä, on myös tarpeeksi vanha ottamaan vastuuta ja hankkimaan ehkäisyn, tai sitten pitämään lapsen!!