Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te kolmikymppiset pukeudutte?

Vierailija
02.02.2009 |

Onko teillä mitään ns. pissisvaatteita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä siisteihin perusvaatteisiin, mustat suorat housut, kauluspaita tai farkut ja joku siisti paita, villakangastakki ja saapikkaat. eli tilanteen mukaan. ulkoillessa ulkoilupuku. iltamenoissa joku rockimpi paita ja farkut tai jos juhlavampaa niin mustat housut ja hienompi paita.

Vierailija
2/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, tyköistuva t-paita jollain kuosilla.

Bling-blingiä ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3-kymppinen jolle tämä ei ole oikein auennut...

Vierailija
4/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaviin vaatteisiin, mielellään iloisiin väreihin. Onneksi töissä voin pukeutua miten haluan (olen ope).

Mullekaan ei auennut tuo pissis-juttu. Mun mielestä koko termin käyttö on tyttökulttuuria halventava. Se on taas yksi tapa yrittää hallita tyttösukupuolta.

Vierailija
5/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia harjaan ku muistan, viimeksi eilen.

Vierailija
6/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ainoa on jäänne pissis-ajoiltani

Käytän paljon farkkuja, neuleita, tunikamaisia paitoja. Kesällä hameita ja naruolkaisia toppeja. Bling blingistä tulee mieleen lähinnä kultakorut ja lippikset, eli en käytä.

Vierailija
7/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei. Töissä housupuku ja kauluspaita.

Vapaa-ajalla löysähköt puuvillahousut, t-paita ja neuletakki.

Ravintolassa fiininpi kauluspaita ja farkut tms.

Vierailija
8/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sitten olen pissistyyliä...vai miten se määritellään sitten, löysää hupparia en tosin omista...hmmm...pitäisiköhän ostaa = D. Nämä vaatteet siis yleensä jos lähden kaupungille tai kerhoihin lasten kanssa. Kotona trikoot ja joku pitkä tyköistuva paita.

Riippuuhan se paljon missä työssä on millaiseen pukeutuu. Jos on pankkineiti niin kai sitä pukeutuisi "siistimmin" suoriin housuihin/hameeseen ja kauluspaitaan mutta itse kun palailen omaan ammattiini niin onneksi saan jatkaa pillifarkuissa ja t-paidassa ; ). Viihteelle sitten jotain rock tyylistä ja rohkeaa = ).

Vierailija
9/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinimäisesti eli farkut ja joku trikoo tms, haluaisin olla hieman "aikuisemman" oloinen pukeutumisen puolesta. mutta tämä tyyli on jotenkin jymähtänyt enkä osaa ostaa muunlaisia vaatteita..