Paras "marketti-silmänympärysvoide"
Köyhyys iski ja pitää siirtyä markettitavaraan kauneudenhoidossakin. Mikä siis olisi paras silmänympärysvoide? Onko Lidlin voiteet hyviä, ne on ainakin halpoja? joskus teininä käytin L'Orealin jotain kevyttä, mutta nyt vanhempana pitäisi olla jo sellaiselle 40-vuotiaan iholle sopivaa.
Kommentit (10)
mä en IKINÄ laittais mitään lidlistä ostettua silmieni lähelle. En IKINÄ.
Osta lumenea.
Sitä myydään ulkomailla paljon kalliimmalla kuin Suomessa, on ymmärtääkseni Japanissa esim ihan, no ei nyt mikään Channel tms, mutta kuitenkin.
Mä itse oon käyttänyt Lumenelta vaikka mitä ja sopivat mun naamalle tosi hyvin! Kysy myyjiltä, ainakin Helsingin keskustan Sokoksella on ollut tosi kivoja ja auttavaisia myyjiä. En tietty tiedä missä päin Suomea asut, mutta kokeile oman paikkakuntasi myyjien tietotaitoa! :)
Lidlin voide päihitti ylivoimaisesti Lancomen, sekä amatöörin, että ammattilaisen mielestä. Testaajille ei kertottu hintaerosta tai tuotteista mitään.
Kuivaihoisena pidän Garnierin silmänympärysvoiteista (ennen hoitovapaata käytin Clarinsia tai Biothermiä)
mutta tiedättekö, mistä lidl tuotteensa hankkii?
Luuletteko, että halvimmat raaka-aineet on aina turvallisia ja testattuja?
Voihan se vaikuttaa vaikka kuinka hyvältä, ja onkin oikeasti tehty kaninpaskasta johon on lisätty ihmisen hiusta. Että siitä vaan kun kerran lehdessäkin kehuttiin.
Mutta jos olet muutaman euron lisää valmis laittamaan Lumenen päälle, niin kannattaa harkita jotakin apteekkisarjaa.
Esim. Vichy on aivan loistava! Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Widmerillä löytyy myös +40 vuotiaille hyviä tuotteita.
Kannattaa ainakin vaikka hakea testereitä apteekista ja kokeilla kotona jos ei muuten raaski ostaa. Hinta ei tosiaan ole kuin n. 5€ Lumenen vastaavien päälle, joten ei paha.
Pirkan Q10-silmänympärysvoidetta. Itsekin olen sitä käyttänyt, tuntuu miellyttävältä ja kosteuttaa ainakin hyvin.
Lidlin voiteita en käyttäisi, koska ainakin niillä kaikki muu kosmetiikka on todella vahvasti hajustettua!
Luuletteko, että halvimmat raaka-aineet on aina turvallisia ja testattuja?
Voihan se vaikuttaa vaikka kuinka hyvältä, ja onkin oikeasti tehty kaninpaskasta johon on lisätty ihmisen hiusta. Että siitä vaan kun kerran lehdessäkin kehuttiin.
mutta niiden kotimaiset tuotteet on ihan "laatuvalmistajien", laku Pandan ja monet einekset Atrian tekemiä.
Yhksi ystäväni koki saman. Taitaa olla aika vahvaa tököttiä.
Sekä se että loreali on TODELLA ISOJA valmistajia jotka panostaa tuotekehitykseen
Sitten kotimainen vaihtoehto -lumenen tehtaanmyymälä Kauklahden juna-aseman vieressä tarjoo myös halpoja tuotteita.