Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveissa kolmonen VIIKKO 6

02.02.2009 |

Huomenta kaikille. Vapaata kuopuksen kansa vietellään. Ulos pitäis lähteä. Tädin pitäs tulla, eilen jo lupaili, mutta sitten ei mitään. Kummaa, mulla kun yleensä alkaa heti oikein kunnolla. No voihan sen hormonikierukan jälkeen olla vielä kierto sekaisin. Saapi nähdä.

Vatsatauti riehui meillä, mutta nyt näytäs olevan jo ohi. Kauhee tauti.

yk 1, kp 26 tai 1/28?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosmuru, meillä on melko samanlainen tilanne hetkellä, samoihin aikoihin otettiin meilla Mirenat pois, minullakin oli ainakin tuo eka kierto yllättävän lyhyt, ja nyt ollaan melkein samoissa menossa, minulla kp.8.

Ostin tänään greippimehua, kylmähyllystä Valion sini-keltainen paketti. Tuo on ainakin hyvä. Mitkä muut mehut on hyväksi todettu, siellä oli vielä pari muutakin tavahyllyssä, onko niistä joku hyvä? Olisi mukava pitää kunnon varasto kotona, jääkaappiin ei voi monta purkkia äidin omia mehuja kasta. Ei tarvisi joka kauppareissulla muista, ja lähikaupassa meillä ei ollutkaan mitään greippimehua, eikä aina viitsi isoon markettiin ajaa.

terv, Mirabel

kp.8/?, yk.2

Vierailija
22/32 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kävinkin täällä joku viikko sit esittäytymässä, mutta silloin ei menkoista ollut tietoakaan kierukan poiston jäljiltä ja nyt ne on alkaneet!!! Että voi siitäkin asiasta iloita!!!

Pco:sta joku kyseli, mulla todettiin kans syksyllä pco tyyppiset munasarjat mutta nyt kierukan poiston yhteydessä tilanne näytti taas normaalilta. Mutta tuo tilannehan muuttuu joka kierrossa. Kyllä tässä vähän hirvittää, kun aiemmat lapset on tulleet suht helpolla että kuinka tuo ikä (30 läsähti mittariin vastikään) tässä asiassa vaikuttaa... Kierrot on aina olleet sekavat ja pitkät, että se on ollut ainoa oire nuorempana. Toivotaan että nyt tämän vuoden aikana edes kerran ovuloin, yleensä sit olen heti raskautunut kunhan yksikään suht normaalimittanen kierto on tullut.

Ja minä olen Pohjois-Suomesta ja lastentarhanopettaja ammatiltani. Uusperhe ollaan ja vasta muutettiin omaan uuteen kotiin, raksa-aika siis tuoreessa muistissa. Nyt uuden kaverin kans yhteistä lasta haaveillaan...kesävauva 2010 ois jes!!! Mutta kuten sanoin, näillä kierroilla...ja tällä kropalla, tulee kun tulee, onnellisia ollaan!

pikkutassu yk1, kp3/?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä varmaankin osasyyllinen, mutta vauvakuume on todella korkea! Eilen jopa ostin kaupasta kaksplussan (oli tarjouksessa), ja innoissani ahmin siitä yhdellä istumalla melkein puolet. Illalla, kun olin laittamassa lapsia nukkumaan, huomasin miehen lukevan lehteä. Että ehkä mulla on toivoa :-)

No, ajattelin olla ahdistelematta miestä nyt toistaiseksi, otetaan kesällä asia taas puheeksi. Siihen asti peukuttelen teille muille...

Rusettiina, vielä haaveiluasteella

Vierailija
24/32 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MammaMia: Tervetuloa mukaan! :)

Ei minulla oikeastaan ole mitään erityistä asiaa, tulin vaan katsomaan onko uusia kirjoituksia. Voinhan minä samalla pari rivia "rustata". Ei siis vielä ole ovista löytynyt RFSU:n tikuilla. Omaksi ilokseni testailen, vaikka en usko että tässä(kään) kierrossa on kovin suuret mahdollisuudet. Luulenpa, että huomenna tai tiistaina tulee tasavahvat viivat. Mutta.. Mies on ollut kuumeessa.. :/ Ja minä myös vähän kipeä. Eilen tuli vielä yskä riesaksi. Vanhempi poika on ollut kaksi päivää nyt kuumeessa. Touhuja on ollut nyt kp 10 ja 12, eli yksi kerta pitäisi vielä yrittää. Jos yrittäisi vielä huomenna jos mies jaksaa. En tiedä onko tässä mitään järkeä kun molemmat ovat kipeinä.. ???

Mutta: yrittänyttä ei laiteta, kait.

Nyt en jaksa istua tässä koneella enempää. Täytyy päästä vaakatasoon.

Mukavaa sunnuntaita! :)

kp 13 tai 14/28-30

Vierailija
25/32 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tässä paljon nyt tapahtu...tylsää odotella.

No on tässä se kiva, että joudun päivittäin ihmettelemään, että mitä lie oireita ja mistä tuolla munasarjojen tuntumasta johtuva jomotus on peräisin. Särkee vähän väliä, niin kuin menkat alkais. Onko siellä joku tulehdus, yrittääkö kierto käynnistyä vai mitä ihmettä. Blääh.

Eewokki; pahoitteluni sinulle! Mutta kyllä se oli hyvä, että kävit ja syy selvisi. Toivottavasti se ei olisi mikään este. Oletko käynyt kyselemässä muilla foorumeilla tuosta pcosta ja kohtalotovereista?

Tervetuloa uusille :)

Ja olisi kiva todeta, että tervemenoa vanhoille...tuonne odotuspuolelle! ;)

Kyllähän sinne aina jokunen täältä lentää...

Vierailija
26/32 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti: en aikaisemmin huomannutkaan, että teillä on yritetty jo noin monta kiertoa! Varmasti alkaa usko loppua, mutta elä luovuta :) Useinhan kyllä sanotaan, että kun lopettaa jännittämisen ja pähkäilyn esim. raskautumisen suhteen, niin kappas sitten onkin yllättäen heti raskaana :) Toimisikohan tuo?

Kolmoismuru: vatsatauti on kamalaa, hyvä että olette selvinneet taudista!

Kaikille yhteisenä kysymyksenä, olisi kiva tietää noin suurinpiirtein kuumeilijoiden ikä, lasten iät ja asuinpaikka. Jos vain kukin haluaa kertoa :) Yleensä silloin ihmiset jää paremmin mieleen.

Oma vastaukseni on, että Helsinki on kotikaupunki. Oma ikä 29v ja lapset tyttöjä 2v ja 4v.

Plussarikasta viikkoa kaikille!!!

Angelinako, yk2, 4/27-30

Vierailija
27/32 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelinpa muutaman sanan kirjoitella, vaikkei omassa navassa mitään ihmeellistä sitten viimekirjoituksen.

Mikäs on piinailijoiden tilanne? Onkos kukaan vielä testaillut? Toivottavasti olisi plussia tiedossa:)!

ON: En siis gynen käynnin jälkeen tästä kierrosta todellakaan odota mitään tapahtuneen. Huomenna mies vie näytteensä. Kauankohan siihen simppatestin vastaukseen menee? En enään muista... Odotan menkkoja, sit alkaakin Clomien syönti. Onneksi niitä apteekissa oli. Saannissa, kun ollut pitkään kuulemma ongelmia.

Itse olen Pohjanmaalta, rannikolta. Olen 32v ja poika 4v tyttö kohta 2v.

Senny kp 21/23-26

Vierailija
28/32 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka täällä eletään sitä tylsääkin tylsempää kierron vaihetta. Perjantaina on sitten ensimmäinen gynekäynti miehen kanssa, kun ei vauvaa ole kuulunut. Ei harmainta aavistusta mitä siellä tapahtuu. Ja mitä sanon töissä kun joudun kesken päivän poistumaan yli tunniksi? Täytyy keksiä jotain...

Minä muuten olen etelärannikolta, ikää 34 ja lapset tyttö 10 v ja poika 7 v.

eewokki yk 10, kp 10/31-34

Vierailija
29/32 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseutu on asuinpaikka. Iältäni olen 32 vuotias ja lapset poika 7v. ekalla ja tyttö 4v (kohta 8 ja 5). Ammatilta olen sairaanhoitaja.

Nyt periaatteessa alkaa kai se eka yrityskierto kun tänään menkat alkoi ekan kerran hormonikierukan jälkeen.

kolmosmuru yk 1, kp 1/jotain 28 tienoilla

Vierailija
30/32 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas viime viikolla surun hetkiä että onnen hetkiä keskuudessamme. Voimia kaikille tasapuolisesti!

Minä olen 32v ja rakennetaan tänne hämeeseen, Helsingistä muutettiin tänne elokuussa. Sairaanhoitaja olen minäkin. Tytöt 3v ja 5v.

Minulla on kuukautiskierto ollut aivan sekaisin joulukuisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Nyt olis menossa viimeisten menkkojen mukaan kp 21 ja eilen tuli ovistestiin suht. selvä viiva ja tänä aamuna viiva oli jo selkeä plussa ( ? ). Oli mies aika iloisesti yllättynyt kun ennen kuutta aamulla herätin puuhasteluihin :) Mutta ei siis mitään käsitystä milloin odotella seuraavia menkkoja!

Minulla molemmat edelliset raskaudet alkaneet todella helposti, ekasta ja tokasta yrityksestä. Nyt olen ihan valmistautunut hieman pidenpään yritykseen. Stressikin on melkoinen tässä muutosten keskellä. Uusi asuinkaupunki, töihin paluu 3 kotona vietetyn vuoden jälkeen, uusi työpaikka, lasten päiväkodin aloitus ja vielä tuo rakentaminen. Mutta kaikki ajallaan.

Jaksuja kaikille tähän pitkään talveen!

Minsku

Vierailija
31/32 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pitäis sanoa ex-piinailija. Eli ei sit onnistanut tässä kierrossa, täti tuli. Yk 3 lähtee käyntiin. Nyt itse asiassa kierto päivän lyhyempi kuin viime kuussa eli nyt 26 pv.

En tiedä miten suhtautua, en tavallaan odottanutkaan, että heti tärppäisi. Mut toisaalta...Eka kun tuli lapsettomuushoidoilla, mut sit tyttö ekasta, tai siis ekoista kuukautisista synnytyksen jälkeen täysimetyksestä huolimatta, ei siis edes yritetty mitään, ei vaan tajuttu ehkäistä vuosien yrittämisen jälkeen. Sikäli ehkä toi ei-stressaaminen auttaa. Mutta minkäs teet, kun ei meillä naisilla ole mitään on/off-kytkintä, josta vääntäisi asentoon "vauvakuume/ei kuumetta".

Mulla kun marrakuussa poistettiin se kierukka mun vatsaontelosta niin gyneni sanoi, että haluaa tavata 3kk kuluttua ja jutella/tutkia miten kierto on lähtenyt käyntiin jne. Ihan hyvä, että pääse tapaamaan sitä, kun ei tässä vielä nyt ole raskauduttu. Katsotaan mitä se sit sanoo. Vähän mä mietin, että mitä se kierukka teki kohdun seinämälle mennessään siitä läpi, jäikö arpea ja lisäksi vaikuttiko se kysta mun oik.munasarjassa jotenkin sen toimintaan, oli isohko kooltaan. Joten sikäli tässä raskautumisessa voi kestää, ai niin ja se endometrioosikin mietityttää, josko se kaikki saatiin pois ja kuinka nopeasti mahdollisesti uusiutuu.

Niin, mä olen 32v, Helsingistä, mutta nyt siis asumme Dallasissa, Usa:ssa. Poikani täyttää ens viikolla 4 v ja tyttö täyttää 2kk kuluttua 3v. Itse olen sairaanhoitaja myös ammatiltani, mutta en tee niitä hommia enää vaan olen rahoitusalalla töissä nykyään. Tai siis 4 vuotta sitten, kun jäin mammalomalle.

Nyt syömään korvapuustia potutukseen.

Emu, yk3, 1/26-27

Vierailija
32/32 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas,

ekasta kierrosta tärppäsi ja nyt tässä alkaa varhainen km (toivottavasti) taittumaan.

Vähän vuodan ja toivon ettei tarttis mennä kaavintaan.

Hassua, miten sitä meikäläinen oikeen toivoon tätiä käymään :D

Minä olen 35, poju on 3 v (kohta 4) ja tyttö 6 v.

pp