Onko prinsessa hellittelynimi sinusta mukava? Mikä siitä tulee mieleen?
Kommentit (18)
Mun isä sanoo mua vieläkin prinsessaksi... ikää 33 ja isällä 66.:) Ei nyt julkisesti tai vieraille, mutta äitin ja mun kuullen.
Ja yhdet kaverit sai meidän kyllä nauramaan, kun niille syntyi pikku prinsessa - omien sanojensa mukaan. Ja kun ne molemmat vanhemmat ovat sellaisia ronskeja eikä mitään kaunokaisia, niin kyllä nauratti, että niistä aineksista ei voi prinsessaa syntyä millään.
Eli lapsi pistää vanhemmat sekaisin, kun kirveellä veistetty vauvakin on prinsessa.
Meillä käytetään 6v tytöstä yleisisempänä lemmittely nimenä likkaa ja joskus pimua. Pojasta kundia tai jätkää, poika itte tykkää enemmän jätkä-nimestä. Poika inhoaa pikkuherra nimitystä jota anoppi käyttää välillä.
Ja yhdet kaverit sai meidän kyllä nauramaan, kun niille syntyi pikku prinsessa - omien sanojensa mukaan. Ja kun ne molemmat vanhemmat ovat sellaisia ronskeja eikä mitään kaunokaisia, niin kyllä nauratti, että niistä aineksista ei voi prinsessaa syntyä millään.
Eli lapsi pistää vanhemmat sekaisin, kun kirveellä veistetty vauvakin on prinsessa.
Ja jos whitetrash tulee siitä, että puhuu asiat niin kuin ne ovat, niin sitten olen sitä mielelläni. Tietenkään en tuota sanonut niille vanhemmille, vaan ymmärrän, että oma lapsi on heille se kaikkein ihastuttavin kuten kuuluukin.
tosin ei suomeksi (se kuulostaa jotenkin holmolta) ja saa minut kylla tuntemaan itseni satuprinsessaksi seurassaan. Tosion ei ole ainoa lempinimi jota kayttaa :)
Ei fiksu ja sivistynyt ihminen edes mieti mielessään toisten lasten ulkonäköä ja sillä perusteella irvaile selän takana prinsessa-nimitystä. Maailmassa kun olisi enemmän prinssejä ja prinsessoja vanhempiensa mielestä, olisi vähemmän ongelmiakin. Rakkaalla lapsella on monta nimeä...
Ja jos whitetrash tulee siitä, että puhuu asiat niin kuin ne ovat, niin sitten olen sitä mielelläni. Tietenkään en tuota sanonut niille vanhemmille, vaan ymmärrän, että oma lapsi on heille se kaikkein ihastuttavin kuten kuuluukin.
Asun ulkomailla ja siis mieskin on ulkomainen, ja tosiaan erittain romanttinen, lukenut, ja sivistynyt (valilla tosin tuntuu etta osaa liiankin hyvin kayttaa tata taitoaan hyvakseen minun hurmaamiseeni). Lukee paljon runoutta ja kirjoittaa minulle runoja (sellaisia, joihin on selvasti kuluttanut aikaa ja nahnyt vaivaa) ja kutsuu prinsessakseen, "tahkapaaksi" (hiusteni takia tietysti), "aqua marine" silmat, (olemme siis ulkonaollisesti aikalailla toistemme vastakohdat, niinkuin voitte arvata) ja tietysti monilla tavanomaisilla sanoilla kuten kaunis, ihana, kulta jne. Toki on muitakin yksityisempia hellittelynimia...
Toisaalta itse tykkaan ehka viela enemman "kamalista" hellittelynimista joita han kayttaa kuten skorpioni, rupikonna, karpasen kasi, poronkaula jne. silla ne sopivat huumorintajulleni oikein hyvin :)
Meidan suhteellamme ei ole mitaan tulevaisuutta, vain nautimme toisistamme ja pidan siita etta hanen seurassaan saan tuntea itseni todella erityiseksi. Ja niille, jotka luulevat miehen tekevan kaiken taman vain seksin takia: seksiakin meilla on (ja se on taivaallista), mutta niin pienissa maarin etta mies tuskin nakisi sen takia nain hurjan paljon vaivaa vuokseni. Rakastamme toisiamme vaikka emme koskaan voikaan elaa yhdessa.
13
Asun ulkomailla ja siis mieskin on ulkomainen, ja tosiaan erittain romanttinen, lukenut, ja sivistynyt (valilla tosin tuntuu etta osaa liiankin hyvin kayttaa tata taitoaan hyvakseen minun hurmaamiseeni). Lukee paljon runoutta ja kirjoittaa minulle runoja (sellaisia, joihin on selvasti kuluttanut aikaa ja nahnyt vaivaa) ja kutsuu prinsessakseen, "tahkapaaksi" (hiusteni takia tietysti), "aqua marine" silmat, (olemme siis ulkonaollisesti aikalailla toistemme vastakohdat, niinkuin voitte arvata) ja tietysti monilla tavanomaisilla sanoilla kuten kaunis, ihana, kulta jne. Toki on muitakin yksityisempia hellittelynimia...
Toisaalta itse tykkaan ehka viela enemman "kamalista" hellittelynimista joita han kayttaa kuten skorpioni, rupikonna, karpasen kasi, poronkaula jne. silla ne sopivat huumorintajulleni oikein hyvin :)
Meidan suhteellamme ei ole mitaan tulevaisuutta, vain nautimme toisistamme ja pidan siita etta hanen seurassaan saan tuntea itseni todella erityiseksi. Ja niille, jotka luulevat miehen tekevan kaiken taman vain seksin takia: seksiakin meilla on (ja se on taivaallista), mutta niin pienissa maarin etta mies tuskin nakisi sen takia nain hurjan paljon vaivaa vuokseni. Rakastamme toisiamme vaikka emme koskaan voikaan elaa yhdessa.
13
13
Miehen pitää olla MIES, eikä mikään runoja rustaava romanttinen gigolo. YÄK!
Tama mies ei ole gigoloa nahnykaan :) Tosin makuaisioista ei voi kiistella. Minun mieleeni han on taydellinen.
Meilla on yhteinen urheiluharrastus (jonka ansiosta hanella on kroppa kuin kreikkalaisella patsaalla), han on _aikuinen_ (n.45v) ja kun olemme yhdessa, kaymme syomassa (aamiaisellla, lounaalla tai illallisella, mika milloinkin onnistuu) teatterissa, museoissa, konserteissa ja kavelemassa suurkaupungissa, katselemassa rakennuksia, puistoja, kauppojakin. Han on opettanut minulle valtavasti taman maan historiaa seka syventanyt tuntemustani kirjallisuudesta ja runoudesta.
13
hanelle, jonka mielesta on aklotys
(ennenkuin joku ehtii korjata)
Tosin olen asunut ulkomailla jo niin kauan, etta valilla suomikin takkuilee.
Ainakin meidän suvussa.
Ymmärrän kyllä, etteivät jotkut white trashit tietyistä syistä sitä lapsellaan käytä.
Mutta kun neljän pojan jälkeen sain tytön mieli muuttui. Hän vaan on meidän perheen prinsessa :)