Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukki jättänyt aina lahjat ovelle tms. - ollaanko ainoita?

Vierailija
06.12.2008 |

Mun mielestä se on ihan pöhkö perinne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt 3v ja 5v. Kertaakaan ei pukki ole konkreettisesti tullut sisälle, vaan kolistellut oven takana/käynyt kun olemme olleet poissa. Usko pukkiin ei kuitenkaan ole lapsilta mennyt.

Onko kaikilla muilla pukki vakiovieras jouluaattona?

Vierailija
2/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketoimansa lahjat terassin oven taa ja "koputtavat" oveen :) siis vaan aikuiset yhtäkkiä kuulee :D

Ja paketeissa lukee aina meillä et keneltä ne on,et lapset ei silti luule pukin antavan lahjoja eikä meillä kirjoiteta pukille kirjettä vaan toiveet vanhemmille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun oltiin serkuilla jouluna, tuli oikein pukki, mutta muuten ei ole joko kerennyt sisään tai on luullut että vietämme joulua jossain muualla ja tuonut sinne (esim. niillä serkuilla tai isovanhemmilla tms.)

Lapset 6&4 ja uskovat kyllä vielä pukkiin:-)

Vierailija
4/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa,et ei oo hinnasta kii... Mun mielestä vaan pukki on satuhahmo,pojat tietää jo et siellä naamarin takana on tavallinen mies... Mutta satuhahmona ihan kiva :)

Vierailija
5/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt, ja lapset 7 ja 3 uskoo myös täysillä vielä siltikin.

ei oo tullu koskaan mieleenkään tehdä noin katalasti kun lapset sitä pukkia on odottaneet jo kuukausitolkulla kovasti innoissaan ja jännittäen.

pettyisivät varmaan tollasesta, ja mutenkin kuullostaa - anteeksi vaan- mutta mun mielestä jotenkin saidalta.

eihän ne pukit halpoja ole olleet ja työn takan ahommata se aina, mutta kun ei ne lapset ikuisestikaan usko pukkiin kuitenkaan, ja siitä vierailusta jää vaan niin paljon tärkeitä muistoja niille.

tuntuu että riistäisin tuon onnen lapsiltani jos noin katalasti kävisi joka joulu.

ja tottakai saa muut olla eri mietlä, tää oli taas mun mielipide.

Vierailija
6/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän nimenomaan mainitsin lasten vielä täysillä ja tosissaan uskovan joulupukkiin, ja annankin uskoa, ja niin kauan se pukki meillä käy kerran vuodessa.

en tietenkään sitten enää hommaa pukkia jos ei ole ketään joka siihen uskoo meillä joulua viettämässä.

Voin sanoa,et ei oo hinnasta kii... Mun mielestä vaan pukki on satuhahmo,pojat tietää jo et siellä naamarin takana on tavallinen mies... Mutta satuhahmona ihan kiva :)

Vierailija
7/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo tullu koskaan mieleenkään tehdä noin katalasti kun lapset sitä pukkia on odottaneet jo kuukausitolkulla kovasti innoissaan ja jännittäen.

pettyisivät varmaan tollasesta, ja mutenkin kuullostaa - anteeksi vaan- mutta mun mielestä jotenkin saidalta.

.

Enkä näin aikuisenakaan koe että olisi ollut saitaa. Enkä myöskään pettynyt koskaan.

Koska...jos ei ole kuukausitolkulla jotain odottanut niin ei voi pettyä siitä ettei jotain tapahdukaan. Totta kai sinun lapsesi pettyvät kun ovat tottuneet joulupukin saapumiseen. Mutta jos eivät olisi sitä koskaan kokeneet niin miksi ihmeessä pettyisivät?

Vierailija
8/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että säälin aina suuresti niitä lapsia joilla joulupukki kävi. Heidän kun piti keskustella aina pukin kanssa ja laulaa hänelle ennen kuin saivat lahjat. Meillä kun tonttu oli jättänyt lahjat oven taakse niin niihin lahjoihin pääsi heti käsiksi ilman mitään jutustelua pukin kanssa. ;)

Koin että me ollaan jotenkin erikoisasemassa ja minä olen ollut niin kiltti että pukin ei tarvitse tulla erikseen kysymään että onkos täällä oltu kilttejä kun tietenkin minä olen ollut kiltti. ;)

Niin se lapsi keksii hyviä juttuja kaikista asioista...

Vierailija
9/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota, vaan lahjoja. Minusta on mukavampi pitää asia vähän salaperäisenä ja mystisenä. Menee vähän hohto, kun näkee konkreettisesti ukon, jolla on selvästi tekoparta ja ehkä haiskahtaa vähän viinalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan