Kertokaapas naiset onko virhe..
Onko virhe kertoa naiselle suoraan, että on kiinnostunut ja että on halukas viettämään aikaa hänen kanssaan? Jotenkin tuntuu, että ptäisi leikkiä jotain välinpitämätöntä ja muuta turhaa että naisen mielenkiinto säilyisi... Sitäkin tässä on tullut mietittyä, että kannattaako itse ehdotella mitään näkemisiä vai odottaa että nainen ottaa yhteyttä kun hän kerran tietää että olen halukas viettämään aikaa hänen kanssaan? Jotenkin tuntuu todella typerältä tyrkyttää omaa seuraansa..
Kommentit (9)
ehkä sitä itse ainakin naisena odottas että mies tekee alotteen ettei tuntis itseään tyrkyttäjäksi ;)
enempi se o miesten hommaa :D
kerrot mitä haluat, me naisetkaan ei osata lukea ajatuksia
Sanot, että olet kovasti kiinnostunut ja jos nainen kokee samoin toivot, että hän ottaa yhteyttä.
Jos mies kohtelisi minua välinpitämättömästi, niin pahoittaisin mieleni ja omakin kiinnostukseni varmasti hiipuisi.
Muista naisista en tiedä, mutta minä arvostan suoruutta ja rehellisyyttä tässäkin asiassa.
Jos mies kohtelisi minua välinpitämättömästi, niin pahoittaisin mieleni ja omakin kiinnostukseni varmasti hiipuisi.
Muista naisista en tiedä, mutta minä arvostan suoruutta ja rehellisyyttä tässäkin asiassa.
Jos peli pysyy yllä (eli siis nainenkin on edelleen mukana), niin se luo välillenne hillittömät jännitteet. Kun tilanne huipentuu ja jännite purkautuu niin WOW! Tykkään miehistä, jotka pitää ohjat käsissä, ajattelee omilla aivoillaan ja vie vähän vaikka vikisen...
Liian suora on tylsä, turhan ennakoitava ja ennustaa tylsän tasaista tulevaa... Kissa-hiiri -leikki lupailee suhteeseen särmää!
(näkövinkkeliin saattaa tietysti vaikuttaa oma elämäntilanne...)
Vaimo30
Todellista piinaa on toisen leikkiä välillä kiinnostunutta,välillä välinpitämätöntä.Eiköhän pohjimmiltaan ole kyse eräänlaisesta valtapelistä ja toisen kyykyttämisestä.
Kun ei voi olla edes 50 % varma toisen kiinnostuksesta.Erään miehen kohdalla repäisin itseni irti koko hommasta,leikkiköön yksinään.Todella tyrmistynyt olin tämän hepun käyttäytymisen muuttumisesta äärilaidasta toiseen.Vihdoin tajusin missä mennään.Kyykyttäjä kun voi yllättäen jäädäkin yksin,toinen kyllästyy lopulta ainaiseen epävarmuuteen,joka alkuun ehkä vaikuttikin kiehtovalta.Siihen voi tosin sortua kuka tahansa,ikäänkuin testatakseen toisen tunteita.
Opin läksyni:elämä on lyhyt ja ennalta arvaamaton,rehellisyys tunteissa kannattaa.
Mieleen putkahti soimaan Toni Rossin & Sinitaivaan todella hyvä zipale "Leikit vaan".
Se on hermoja raastavaa! Eiku vaan kaikki kiihkeys ja ihastuksen osoittaminen peliin. Varsinkin jos vastapuoli on empaattinen, aito ja ei vielä kyynistynyt persoona. Jos teiät on tarkoitettu toisillenne niin se tapahtuu ilman pelejäkin.
Sen lisäksi,että se todellakin on hermoja raastavaa, siitä jää suhteeseen ikävä sivumaku. Kokemusta on. Nöyryytys ei unohdu, ei. Ja suhde on valmis epäonnistumaan.