Voihan tylsyys, jouduin viikon lepolomalle rytmihäiriön takia
Kommentit (7)
esim. rynnätä lasten kanssa pulkkamäkeen, uimaan jne. Levosssa on hankala tehdä oikein mitään.
katso rästiin jääneitä elokuvia, kirjoita runoja, etsi lehdistä ruokaohjeita, kirjoita kirjeitä sukulaisille ja kavereille, puhu puhelimessa, surffaa av:lla.
Mulla ei olisi mitään vaikeuksia keksiä tekemistä :-I Ei ihme että sulla on rytmihäiriöitä :-)
mä olen nyt 2vkoa ollut sairaslomalla,ja vielä kuukausi(pahimmillaan vielä 31/2kk)sairaslomaa jäljellä ja mä kuolen tylsyyteen...et voi siivota,kokata,kantaa mitään,kyykistellä,ulkoilla kun pihalla hetken,et kävellä paljoa;sen verran mitä kotona pakolliset matkat...kyllähän sitä aina töissä toivoo ,et hitto kun ois saikkua,niin sais olla ja öllöttää ja tehä mitä haluaa,mut entä kun kaikki on kiellettyä???!!siihen sohvalla/sängyllä makaamiseekin kyllästyy...ja vielä kun on lapsi jonka perustarpeet pitäs saada tyydytettyä;ruokittua,leikittää,ulkoiluttaa....Ei ole helppoa ei...töihin jo itkukurkussa soitin et mä haluun takasin...
otat rennosti - kyllä se siitä. Voit kai jotain pientä ja rauhallista puuhastella?
Miten se huomattiin? Saitko jonkun lääkkeen että se kääntyisi, kuinka usein / miten asiaa seurataan ensi viikon aikana?
Entä jos rytmi ei palaudukaan normaaliksi lääkkeellä, kuinka kauan sanoivat että seuraavat tilannetta ennenkuin kokeilevat sähköllä siirtoa?
mitraaliläpän prolapsi eli sellainen vuoto. Se on ihan vaaraton seurannassa. Nyt taas alkoi syke olla 140 kun menin päivytykseen. Epäilivät jotain infektiota joka taustalla. Seurataan nyt auttaako antibiootti ja huomenna menen sydänfilmiin ja labroihin. Vähän selvittely asteella. ap
ja en oikein keksi miten saan aikani kulumaan. Olo tuntuu ihan työkuntoiselta, mut täytyy kai vaan roikkua täällä katsella Doctor Philiä ym. laatusarjoja.