Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko pettynyt a) elämään yleensä b) omaan elämääsi?

Vierailija
06.12.2008 |

Ikäsi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaihtelee fiilikset, nyt fiilikset on hyvät!

a. en ole yleensä, joskus jokin ulkopuolinen asia ahdistaa.. (kouluampumiset, ilmastonmuutos jne..)

b. Omaan elämääni olen tyytyväinen ja tyytyväisempi kuin hetki sitten.. 2 kiloa jo pudonnut!!! :)

ikää 32v.

Vierailija
2/7 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pahan pistit. Ehkä pikkuisen enemmän vaaka kallistuu tuohon b-vaihtoehtoon. Ikä 28 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en ja b) en.

Kaukana on ne ajat kun olin. Vaihdoin snobin alkoholistimiehen kunnon perusjunttiin, jolla on arvot kohdallaan. Toiseksi olen opetellut siihen että viis veisaan siitä mitä muut minusta ajattelevat. (mies on ainoa jonka ajatuksista piittaan)

Vierailija
4/7 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt siihen, että olen päästänyt itseni lihomaan tällaiseksi muodottomaksi ihrakasaksi, että en ollutkaan niin loistava äiti kuin kuvittelin ja etten ole niin hyvä vaimo kuin haluaisin.

Vierailija
5/7 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaista mitä en voi käsittää, samoin eläimiin ja muihin viattomiin kohdistuva kidutus, aivan järjetöntä. Kaikki kiusaaminen ym. samoin. Ihmiset on liian itsekkäitä eikä välitä tarpeeksi muista.

b) omaan elämääni olen tyytyväinen kyllä.

Vierailija
6/7 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaa huomata se kuinka paljon vääryyttä on ja muutenkin nuorena luulin, että kun on aikuinen, niin kaikki "sujuu", mutta nyt 32 ikävuoteen mennessä olen tajunnut ja hyväksynyt sen, että ihmiselämä on aina yhtä sekameteliä. Ihan oikeasti, kaikki tuntuu eroavan, tai ainakin pettävän. Työstä saatu palkka ei riitäkään kaikkeen kivaan, vaan perus juttuihin jne.. luulin vielä 20v että kun on aikuinen ja käy töissä, niin sitten raha riittää! en mitään luksuselämää kuvitellut, mutta kymmenessä vuodessa elämisen ja olemisen kalleus on kyllä järkyttänyt.

b) omaan elämääni olen tyytyväinen. Minullaon mies ja kaksi lasta.vakityöpaikat molemmilla ja tulemme keskinkertaisesti toimeen. Perheemme on onnellinen ja viihdytään yhdessä kotona ja meillä on omat jutut ja perinteet. Luottamus on kohdallaan ja usko yhteiseen tulevaisuuteen molemmilla.

Vierailija
7/7 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan elämää ja elämääni!

Rakastan ja arvostan jokaista päivää. Elämähän on ihanaa aamun höyryävästä kahvikupista illan villasukka-romaani-punaviinilasilliseen!!!

Miten joku voi olla rakastamatta elämää?