Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: riippuuko naisesta kuinka monta kertaa peräkkäin pysyt rakastelemaan?

Vierailija
31.01.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta nainen vaan naisen halut. Aktiivisesti munaa haluavan naisen kanssa onnistuu monta kertaa. Passiivisen kanssa riittää kun saa pallit tyhjentää, vaikka olisi millainen prinsessa.

Vierailija
2/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kanssa voi rakastella 2-8 tunnin välein. Huonon kanssa viikon-kahden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naisesta!!! Toinen nainen saa sinut syttymään ja halut nouseen heti uudestaan ja uudestaan!! Toinen taas ei!

M38

Vierailija
4/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naisesta!!! Toinen nainen saa sinut syttymään ja halut nouseen heti uudestaan ja uudestaan!! Toinen taas ei!

M38

Miks mies haluaa mua monta kertaa päivässä, ja kehuu että ei oo koskaan saanut parempaa seksiä. Ja kuitenkin sanoo mua pelkäksi panoksi?

Vierailija
5/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että on kaunis, seksikäs, ketterä, notkea ja tietysti tiukka ja märkä pillu.

Miks mies haluaa mua monta kertaa päivässä, ja kehuu että ei oo koskaan saanut parempaa seksiä. Ja kuitenkin sanoo mua pelkäksi panoksi?

Vierailija
6/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni joskus jutun, että:

Kukko kukko pystyy polkaisemaa saman kanan 5kertaa/vrk

Jos jokaisella kerralla eri kana, niin 25 eri kanaa/vrk

Eläimillä siis näin - ihmisestä en tiedä.

Vierailija
7/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että on kaunis, seksikäs, ketterä, notkea ja tietysti tiukka ja märkä pillu.

Vierailija
8/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sinä olet sille vaan pelkkä pano, hän ei tunne sinua kohtaan mitään henkistä yhteyttä tai tunnetta, pelkkää himoa vain. Mies on siis vaan rehellinen ja kertoo missä mennään ettet odota liikoja suhteeltanne.

Vierailija
9/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sinä olet sille vaan pelkkä pano, hän ei tunne sinua kohtaan mitään henkistä yhteyttä tai tunnetta, pelkkää himoa vain. Mies on siis vaan rehellinen ja kertoo missä mennään ettet odota liikoja suhteeltanne.

Ilman tunnetta ja henkistä yhteyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme