Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyytäisitkö hinnanalennusta tästä?

Vierailija
31.01.2009 |

Kävin tänään jalkahoidossa. Siellä oli minun jälkeeni joku polttariporukka ja jouduin lähtemään hoitohuoneesta aika äkkiä eikä kynsien lakkauksen annettu kuivua. Kotona kun otin sukat pois niin kaikki punainen väri oli tarttunut sukkiin. Tulipa tosi huoliteltu olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pitänyt toimia? ap

Vierailija
2/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt vähän itse, aikuinen ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä noin kuulu jalkahoitajan toimia, lakat pitää antaa kuivua oli vaikka sitten itse presidentti tulossa seuraavaksi.. Sinä olet yhtä lailla maksava asiakas ja palveluun kuuluu se lakkaus ja ehdottomasti niin että ne ovat kotonakin vielä nätit, eikä rullalla sukassa =)

Ota ihmeessä yhteyttä sinne uudestaan ja kerrot miten kävi.

nimim. kyseisellä alalla työskentelevä

Vierailija
4/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin manikyyri ja sen jälkeen menin kasvohoitoon. Käsien hoidon tehnyt nainen vakuutti kyntisn olevan kuivat, mutta kun kasvohoito loppui, osa kynsistäni oli tarttunut peittoon, jonka kasvojenhoitaja oli kietonut hoidon ajaksi ympärilleni. Kynnet lakattiin uudestaan.

Vierailija
5/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin käsihoidossa ja kyllä hoitaja antoi ohjeet, että jos on kiire pois, älä laita hanskoja tai voit tuossan viereisellä tuolilla odotella. Etenkin jos sulla hoitaja on vakuutellut lakan olevan kuiva, niin kyllä pitäisi jotain pientä hyvitystä antaa tai neuvoa joku odotuspaikka. Kyllä minusta osa hoidossa käynnistä on se kiireetön nauttiminen.

Vierailija
6/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut kiire minnekään. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi