pömppömasu
Kommentit (14)
mutku en ihe tykkää siitä.. kellään kokemuksia?
ap
esim. nk. vatsanrutistukset usein auttaa
mitä tarkoitat niillä? teen kyllä vinoja ja suoria, pidän pitempään ja nopeita toistoja myös.. sekä jalkoja nostamalla myös.. tuntuu ettei mikään auta.
ap
Turhauttavaa! Alan jo luopua toivosta. Toisaalta synnytyksestä on vasta kolme kuukautta, joten kai tässä pitäis vielä jaksaa yrittää. Harmittaa vaan, eikä tee mieli jatkaa, kun tuntuu että tuloksia ei näy YHTÄÄN.
Ei se pintalihasten treeni auta, kun syvät lihakset on venähtäneet raskauden aikana. Kotona esim. lankun treenaaminen säännöllisesti on hyvä alku.
Naisen massu on luonnostaan pömppö, ei synnyttänyt nainen tarvitse lautamahaa.
Jumppapallo on hyvä. Sen päällä kun istuu vaikka telkkaria katsoessa niin tasapaino kehittyy ja vatsa ja selkälihakset vahvistuu tehokkaasti. Pallolla pystyy treenaa kaikkia lihaksia ja rasvaakin saa poltettuu pallolla tehokkaasti. Lapsetkin yleensä tykkää touhuta pallon kanssa.
kuntoon!
Syvät vatsalihakset esittävät pömppömasun pois saannissa isoa osuutta. Joten harjoita syvät vatsalihakset kuntoon! Vain noin 30% on päälimmäisten vatsalihasten (= pyykkilautavatsa) osuus pömpön poistamisessa.
nimimerkillä "kokemusta on"
niin siihen menee vähän aikaa. Mulla meni vuosi kunnes sain ne kuntoon, mahan kovaksi laudaksi. Mutta vieläkin maha vähän rypyssä, joten ei se ihan entiselleen palaudu. En tykkää pömppämahasta, roikkuu housujen päällä... Nyt olen itsevarmempi alastikin. Kannattaa sitä treenata.
ei se pömppis mihinkään häviä vatsalihaksia treenaamalla! Lihaksia treenaamalla vahvistat vain sen pömpön alla olevia lihaksia. Jos haluat sen rasvan siitä päältä pois, niin lähde lenkille. Aerobinen harjoittelu polttaa rasvaa.
Turhauttavaa! Alan jo luopua toivosta. Toisaalta synnytyksestä on vasta kolme kuukautta, joten kai tässä pitäis vielä jaksaa yrittää. Harmittaa vaan, eikä tee mieli jatkaa, kun tuntuu että tuloksia ei näy YHTÄÄN.
Itselläni ei ollut vielä se rako tuossa keskellä vatsaa vielä sulkeutunut. Olen joskus kuullut, että voi pömppö oikein pömpsähtää ikiajoiksi, jos rupeaa liian rajusti reenaamaan varhain. Jotenkin repeää?
miten ootte hankkiutunu eroon raskausaikana saadusta pömpöstä..?
onko jotain tehokkaita keinoja..???
vatsalihaksia on tehty joka ilta mut tuntuu vaan ettei pömppö hievahdakkaan, vaikka samassa painossakin jo ollaan kuin ennen raskautta.