Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko miehellsesi seksiä,vaikka

Vierailija
31.01.2009 |

itseäsi ei huvittaisi? Tuli mieleeni,kun en ole harrastanut miesystäväni kanssa seksiä nyt reiluun viikkoon ja hän tuli eilen käymään luokseni kukkakimpun kanssa. Minun kiittäessä vuolaasti kukista,olin oikeasti mielissäni,hän kun ei juuri lahjoin ja kukin ole minua huomioinnut. Mies "olehyvän" sijaan tokaisikin,että hän on sellainen,jos jotain antaa,odottaa saavansa myös itse. Eli tarkoitti seksiä! Pöyristyttävää! Äijä saikin lähteä samantien kotiinsa,nyt on laitellut koko päivän anteeksi pyytely visteja yms. mutta en jaksa edes vastata..

olen vieläkin niin hämmentynyt..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että äijäsi edes sua jaksaa katella..

Vierailija
2/7 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä joskus annan vaikkei huvita. Mukavalta se sitten lopulta tuntuu. Mutta tuo oli kyllä röyhkeätä mieheltä! Ei tulisi mieleenkään lahjoa kumppania seksiin! Varmasti paha mieli sulla, kun luulit, että mies halusi ilahduttaa sua kukilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse otsikon kysymykseen, kyllä usein annan vaikkei huvittaisikaan. Ei se nyt niin vastenmielistä ole, usein sitä sitten innostuu itsekin. Ja pysyy mies tyytyväisenä :)

Vierailija
4/7 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hinnalla pitäisi irrota jo vähän kinkympää sessiota...

Vierailija
5/7 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät antaa pillua vaikka ei huvita. Opettakaa tyttärennekin vaan miellyttämään miestä. Haarat vaan levälleen, että ukko saa tyydytettyä itsensä. Naisestahan ei niin väliä! Uskomatonta, että naiset noin vähän arvostaa itseään!

Vierailija
6/7 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi en ostanut kukkia seksin takia. Ostin ne Rakkaudesta.

Vierailija
7/7 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä siitä syystä, että haluan tuottaa miehelleni mielihyvää koska rakastan häntä.

Ap:n tapauksessa olisin kuitenkin hyytynyt minäkin ja minusta oli ihan oikein osoittaa miehelle ovea. Näin olen myös itse menetellyt kun kahville pyytämäni mies alkoi kahvin sijaan vinkua seksiä ja kun kieltäydyin seksistä, hän alkoi solvata minua ylevistä periaatteista, jotka ovat menneet vanhoiksi jo ajat sitten. Housujeni sijaan, mies löysi itsensä porraskäytävästä.