Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa 4-vuotiaalta?

Vierailija
31.01.2009 |

Olen sanonut hänelle satoja kertoja, että hänen pitää pitää pikkuLegot semmoisessa paikassa, ettei hänen pikkusiskonsa (1,5v) saa niitä käsiinsä. Ja, jos hän leikkii pikkuLegoilla, hänen pitää leikkiä semmoisessa paikassa, ettei pikkusisko pääse niihin käsiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös 4v poika ja en olettaisi hänen muistavan aina pitää legoja oikeassa paikassa.

Ja oletko näyttänyt/järjestänyt sellaisen paikan jossa voi rauhassa leikkiä?

Esim keittiön pöytä tai toinen huone ja myös itse pitänyt huolen ettei pikkusisarus sinne pääse?

Vierailija
2/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on aikuisen vastuulla ettei 1,5v. saa vaarallisia pikkulegoja käsiinsä. Voit kyllä 4 v:lle puhua ja opettaa asiaa ja jos on tarkkaavainen ja fiksu lapsi, niin varmasti yrittää toimia oikein. Mutta et voi vaatia vielä, että 4 v. ottaa vastuun asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 4v välttämättä osaa itse sellaista paikkaa hahmottaa.

Vierailija
4/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että legot pidetään kaapin ylähyllyllä, mistä annan ne tarvittaessa keittiön pöydälle leikkiä varten. Leikin jälkeen ne kerätään pois ja laitetaan takaisin ylös.

Legot saatetaan ottaa esille kolme kertaa päivässä, ja viimeistään ruoka-aikana aina kerätään pois. Välillä leikkimässä ovat kaikki kolme sisarusta, välillä vain yksi. Toimii hienosti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän