Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos 3-kymppinen tyttäresi toisi 6-kymppisen vävypojan näytille?

Vierailija
30.01.2009 |

Olisiko ihana yllätys ja mieluinen vävypoika?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vävy olisi minua vanhempi.

Vierailija
2/13 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoa mitä pervoa vaikka kuinka selittelisivät että "molemmat aikuisia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pressa nii ehkä sitte ok

Vierailija
4/13 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsisin, ettei tytön oidipusvaihe tullut sittenkään loppuun asti käsitellyksi lapsena.

Vierailija
5/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ainakin silloin kun tyttömme täyttää 30 jo 66v. Uskon kyllä, että jos on muuten nuorekas, niin on ihan ok-asiat. Olen itsekin rikkonut ikärajoja saamalla lapseni silloin, kun muut saavat jo lastenlapsia.

Vierailija
6/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin ajattelisin että oidipusvaihe jäänyt kesken. Eli miettisin suuresti miten olemme kasvattaneet tyttäremme.

Vierailija
7/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että voisin olla jonkin 6-kymppisen kanssa tietyin tilipussin paksuisin edellytyksin

mutta...

muussa tapauksessa pitäisin tiukan puhuttelun omalle lapselleni jos sen tempun tekisi 30 vuoden päästä. :=)

Vierailija
8/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy tunnustaa, että jo ajatuskin olisi kammottava.

Vierailija
9/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ympäristö suhtautuu niin negatiivisesti eri-ikäisiin pariskuntiin, niin vaatii paljon rakkautta eri-ikäisiltä pariskunnilta mennä yhteen. Semmoista pitää tukea.

Jos tilanne näyttäisi hyväksikäyttötilanteelta, sitä pitäisi tukea entistä enemmän, vastus vain sitoo ne tiukemmin yhteen. Asenteella me vastaan muu maailma.

Vierailija
10/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yleensä suvaitsevainen olenkin, niin jotenkin en pidä näistä suurista ikäeroista yhtään.

Homoliittoja minulla ei ole yhtään mitään vastaan, mutta jostain syystä pidän lapsenryöstönä sitä että joku 60-vuotias mies seukkaa 30-vuotiaan kanssa!

Vierailija
11/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes ikäeroa juuri muista mutta muille se on suuri päänvaiva. Keskittykää omiin asioihinne ja jättäkää muiden suhteet rauhaan. Ei ne teidän samanikäisten ihmisten kesken solmitut liittonne sen kummempia ole, ongelmia on kaikilla ja olenpa huomannut että meillä ongelmia on vähemmän kuin monilla tuttavillamme.

Vierailija
12/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairas ajatusmaailma sinulla.

Vaikka yleensä suvaitsevainen olenkin, niin jotenkin en pidä näistä suurista ikäeroista yhtään.

Homoliittoja minulla ei ole yhtään mitään vastaan, mutta jostain syystä pidän lapsenryöstönä sitä että joku 60-vuotias mies seukkaa 30-vuotiaan kanssa!

Vierailija
13/13 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tytön kanssa rakkaudesta vai nuoruuden takia. Ja minkä takia tyttö on miehen kanssa. Jos näen, että heillä on todellista rakkautta, ei kai siinä auttaisi kuin tukea. Tiedän, että mun pitäisi siinä viettää aikaa omien ajatusteni kanssa, mutta en voisi teilata oman tyttäreni valintaa, jos ovat yhdessä oikeista syistä.