Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen isä miehesi on?

Vierailija
30.01.2009 |

Miten paljon on lasten kanssa?

Miten kohtelee heitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee kärsimättömästi välillä, varsinkin vanhempia lapsia. Vauvaa hellii ja pusuttelee. Ei kestä lasten uhmaa, taantuu samalle tasolle. Lapset ovat kyllä tärkeitä hänelle, mutta ei vaan jaksaisi heitä. Odottaa että olisivat jo aikuisia ja muuttaisivat kotoa. Joskus mietin, että jos olisin tämän tiennyt, en olisi hänen kanssaan tehnyt lapsia.

Vierailija
2/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina läsnä ja lohduttaa, jos lapsella paha mieli tms. Tietää paljon ravitsemuksesta, kasvatuksesta jne. Urheilee paljon lapsen kanssa ja kokkaa lapsen kanssa. Antaa aikaansa ja kuuntelee, keskustelee. On turvallinen ja hyvä isä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisään vielä, että on ollut vanhempainvapaalla, hoitovapaalla ja nyt osittaisella hoitovapaalla, että on ollut aikaa hoitaa lapsiaan. Eli hyvä isä!

Vierailija
4/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin nelonen

Vierailija
5/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei kestä samassa määrin koheltavia lapsia kuin itse, mutta ottaa osaa, ulkoilee, leikkii, nukuttaa, ruokkii jne jne jne

Vierailija
6/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on toisinaan lapsellisempi kuin lapsi, nelivuotias, itse, kaataa lapsen syyksi omia mokiaan, luulee kasvattavansa paremmin kuin äiti, on aina luullut, vauvasoseista ja lelujen optimaalisesta säilytyksestä alkaen (pehmeät ja kovat lelut erikseen), haluaa olla maailman paras isä hinnalla millä hyvänsä, juopottelee julki ja salaa, kuolisi ilman lastaan.

Vierailija
7/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsen 3-vuotissyntymäpäivästä asti (aika tasan tarkkaan) kuvioissa ollut nykyinen mieheni tekee kaiken sen "duunin" ja antaa kaiken sen rakkauden lapselle, minkä soisi jokaisen (bio)isän tekevän ja antavan. Lapseni oma isä, siis bioisä, ei sitä osannut antaa, vaan häipyi kuvioista lapsen ensimmäisen elinvuoden aikana.

Nykyinen mieheni (meidän kaikkien silmissä lapsen ISÄ) puuhailee pojan kanssa viikoittain ja lähes päivittäin "poikien juttuja": urheilevat, ulkoilevat, pelaavat pleikkaa. Mies opettaa pojalle vaikkapa ritsalla ampumista tai vihellystä ynnä muita miesten taitoja =). Mies auttaa läksyissä, kuskaa harrastuksiin, valvoo kouluun lähtemistä, tekee iltapalaa, ostaa uudet luistimet, kun vanhat ovat jääneet pieniksi, peittelee sänkyyn, siivoaa oksennukset jos tauti yllättää, painii sohvalla, sanoo rakastavansa, ojentaa tarvittaessa, puhuu pojan kanssa tytöistä tai vaikkapa lätkästä saunan lauteilla, vie lapsen hammaslääkäriin. Uskomattoman upea isä, vaikka ei ole edes pojalle sukua.

Yhteistä taivalta takana nyt kohta 6 vuotta. 3 vuotta sitten isänpäivänä mies sai ensimmäiset isänpäiväkortit "isälle" ja vuosi sitten lapsi alkoi omasta halustaan ja aloitteestaan kutsua häntä isäksi.

Nytkin istuvat sohvalla vierekkäin ja lukevat Aku Ankkoja.

Kaiken muun tekee vähintään yhtä hyvin kuin minä, paitsi että osaisi valita lapselle esteettisesti kauniit ja väreiltään yhteensopivat vaatteet aamulla ;-)

Vierailija
8/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää lasten kanssa paljon aikaa. Tekee ruokaa, syöttää, vaihtaa vaippaa, pesee, nukuttaa, ulkoilee heidän kanssaan jne. Suunnittelee ohjelmaa lapsille ja on muutenkin todella perhekeskeinen.

Tänään esim aamulla hoiti lasten aamutoimet, jotta sain rauhassa käydä suihkussa jne. Iltapäivällä ulkoili pari tuntia, jotta sain siivota rauhassa. Leikkii ja joka ilta lukee lapsille iltasadun.

Lasten kanssa on jämpti. Tarkat säännöt on ja niiden rikkomisesta tulee rangaistuksena arestia. Välillä on vähän armeijameininki mielestäni, mutta koska systeemi näyttää toimivan, niin en ole asiaan puuttunut. Mä olen siis se lellijä, pilallelellijä.

Missään nimessä mies ei ole kuitenkaan uhkaava tai kärsimätön. En ole koskaan kuullut mieheni huutavan lapsillemme tms.

Ihana isä lapsilleen ja mahtava mies muutenkin!

Vierailija
9/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää ruokaa mikä auttaa minua todella paljon koska itse vihaan ruuan laittoa. Leikkii lapsen kanssa. Siivoaa, pesee pyykkiä tiskaa.

Vierailija
10/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän leikkii päivittäin, vie luistelemaan ja urheilemaan, rakentaa legoilla. Hassuttelee paljon, painii päivittäin kahden pojan kanssa. Mikään "hoitaja" hän ei kyllä ole. Laittaa lapset etsimään itse vaatteensa ja pitää kuria, ettei ruokaa syödä muualla kuin pöydässä jne. Kokonaisuudessaan kuitenkin ehkä enemmän löysä kuin tiukka isä.

Vierailija
11/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mahtava isa, tekee kaiken, mita minakin, paitsi imettaa ja pukee kauniisti... Mies vaikuttaa olevan vaatteiden suhteen varisokea, joten valitsen aina lasten vaatteet valmiiksi illalla. Muuten lapsilla aika shock horror yhdistelmia paalla. : D

Mies ei myoskaan osaa tehda hommia yhta tehokkaasti kuin mina, vaan keskittyy yhteen asiaan kerrallaan ja pitkaksi aikaa. esim. lattianpesu voi kestaa todella kauan, eika han siina samalla osaa esim. laittaa tavaroita paikoilleen tai komentaa lapsia. Insinooriaivo siis. En todellakaan kuitenkaan valita, nytkin se tuolla kuorii perunoita ja tyhjentaa sen jalkeen tiskikoneen... Ja laittoi tanaan tyton paivaunille, haki pojan koulusta ja myohemmin synttareilta seka hoitaa aina kaikki lasten iltapesut. Ja mina roikun netissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän