Miten tästä pääsee koskaan yli? :´(
Mulle selvisi, että avopuolisoni on pettänyt mua, ja nyt kun hän on lähtenyt pois yhteisestä kodistamme, mulle on valjennut että ilmeisesti hän on pettänyt mua vaikka kenen kanssa melkein koko suhteen ajan ja pitänyt yllä kaikennäköistä "sutinaa" toisten naisten kanssa..
Minä hyväuskoinen hölmö olen ollut kotona ja itkenyt, kun hän on käynyt reissuillansa omien sanojensa mukaan "pitää vain hauskaa kavereidensa kanssa" ja "häntä ei vähempää voisi toiset naiset kiinnostaa"..Mua hän on haukkunut ja alistanut muutenkin ja senkin takia ollut aika huono suhde..Mutta tätä en olisi KOSKAAN uskonut. Kuitenkin luulin, että hän rakastaa minua ja minä häntä, ja oikeasti luotin 100%:sesti. Tunnen oloni niin petetyksi...niin surulliseksi, hämmentyneeksi, avuttomaksi..
Kaikkein pahinta, että SILTI ikävöin tuota ihmistä, joka voi tehdä mulle näin. En mä voi enää koskaan luottaa kehenkään!!
Luojan kiitos, yhteisiä lapsia meillä ei ole.
Kommentit (20)
olen paininut itse samassa jo 4 kk..kysyn aina itseltäni mitä vittua itken jonkun paskan perään/ takia?! mutta en osaa vastata. mietin välillä myös että loppuuko kyyneleet joskus...
suosittelen sinullekkin kirjaa nimeltä särkynyt sydän
luen itse sitä parhaillaan ja se antaa vertaistukea. sitä lukiessa huomaa että ei todellakaan ole ainoa joka on petetty! jopa 46% miehistä pettää jossain vaiheessa suhdetta, syystä tai toisesta!
muuten olisit hänessä kiinni ikuisesti. nyt voit tehdä surutyön, mennä elämässäsi eteenpäin, tavata sen oikean ja unohtaa koskaan tunteneesikaan tätä pettäjää. voimia.
ja erittäin tyhmäksi sen takia, että olet alun alkaen rakastunut tuollaiseen niljakkeeseen. Onnittele itseäsi että olet päässyt eroon moisesta luuserista!
iltakaudet sillä aikaa kun vaimo itkee kotona, eikä hauku eikä alista.
Minä hyväuskoinen hölmö olen ollut kotona ja itkenyt, kun hän on käynyt reissuillansa omien sanojensa mukaan "pitää vain hauskaa kavereidensa kanssa" ja "häntä ei vähempää voisi toiset naiset kiinnostaa"..Mua hän on haukkunut ja alistanut muutenkin ja senkin takia ollut aika huono suhde..
En mä voi enää koskaan luottaa kehenkään!!
.
kun mietin taaksepäin asioita, niin olen varma että naisia on enemmänkin - niin monta asiaa on, jota näin jälkeenpäin muistaa ihmetelleensä muttei sen kummemmin silloin noteerannut, koska tosiaan LUOTTI sataprosenttisesti.
Ap
46% miehistä pettää..on vuoden 84 tietoa.- 99 vuonna tuo luku on jo 59% ja nyt on menty jo monta vuotta eteen päin joten luku on jo varmaan yli 60%. että el löydy kovin montaa uskollista miestä maailamsta!
46% miehistä pettää..on vuoden 84 tietoa.- 99 vuonna tuo luku on jo 59% ja nyt on menty jo monta vuotta eteen päin joten luku on jo varmaan yli 60%. että el löydy kovin montaa uskollista miestä maailamsta!
Voimia sinulle, ja iso halirutistus!
Sure kunnolla, huuda, itke, raivoa.
Valitettavasti multa on mennyt luottamus täysin miehiin. Ex petti ja jätin hänet. Nyt kun olen saanut haavat parannettua ja tunnen olevani taas ehyt ihminen niin ikäväkseni voin todeta että ukkomiehet ovat iskemässä ensimmäisenä. Työssä, vapaa-ajalla, harrastuksissa. Baareissa en käy, mutta heti kun on jotain "peliä" siis kiinnostusta ja tutustumista jonkun kanssa paljastuu että mies on varattu ja usein myös isä.
Miehet on sikoja.
Taitaa olla ikuinen selibaatti mun ainoa vaihtoehto sillä varatun kanssa en rupea.
nuo ''ihanat perheen isät'' joilla on kaikkea mistä moni voi vain unelmoida! en ymmärrä miehiä jos heilä on perhe ja ihana rakastava vaimo eli nuo maailman kalleimmat aarteet.. miksi pitää rueta sitä munaa heiluttamaan joka osotteessa?!
Meilläkään ei ollut lapsia, mutta minulla on aikaisemmasta liitosta 4 v.poika joka ikävöi kovasti tämän miehen perään. Itse olen jo ajoittain edes jotenkin selvillä vesillä asiasta, vaikka pitkään sekin vei. Erosta on reilut 3 kuukautta, tosin edelleen ihan yllättäen tulee "huonoja päiviä" ja ikävöin miehen perään ja huomaan näpytteleväni tekstiviestiä ilman mitään järkevää asiaa.. Mutta onneksi itsetuntoa on edes sen verran jäljellä että ikinä en ole viestiä lähettänyt. Koville on ottanut, mutta luotan siihen että kaikki miehet ei kuitenkaan ole tuollaisia paskoja ja olen "hyvinä päivinä" sitä mieltä että ehkä kuitenkin on hyvä että näin tapahtui, se ei ansainnut minua ja ilman tätä olisin turhaan roikkunut siinä suhteessa. Nyt olen vapaa löytämään sen paremman ja täydellisemmän miehen. Pää pystyyn vaan! Asioilla on taipumus järjestyä:)
Meilläkään ei ollut lapsia, mutta minulla on aikaisemmasta liitosta 4 v.poika joka ikävöi kovasti tämän miehen perään. Itse olen jo ajoittain edes jotenkin selvillä vesillä asiasta, vaikka pitkään sekin vei. Erosta on reilut 3 kuukautta, tosin edelleen ihan yllättäen tulee "huonoja päiviä" ja ikävöin miehen perään ja huomaan näpytteleväni tekstiviestiä ilman mitään järkevää asiaa.. Mutta onneksi itsetuntoa on edes sen verran jäljellä että ikinä en ole viestiä lähettänyt. Koville on ottanut, mutta luotan siihen että kaikki miehet ei kuitenkaan ole tuollaisia paskoja ja olen "hyvinä päivinä" sitä mieltä että ehkä kuitenkin on hyvä että näin tapahtui, se ei ansainnut minua ja ilman tätä olisin turhaan roikkunut siinä suhteessa. Nyt olen vapaa löytämään sen paremman ja täydellisemmän miehen. Pää pystyyn vaan! Asioilla on taipumus järjestyä:)
Mitä merkkejä pettämisestä oli ilmassa jo aikaisemmin? Siis ne joita et silloin noteerannut.
omituisia viestejä naisilta hänen facebookin seinällä, joihin sain hyvin ihmeellisiä selityksiä (tästä on tosin aikaa! Silloin en osannut epäillä MITÄÄN), baari-illan jälkeen lähetetyt ja saapuneet tekstarit poistettu (kyllä, tähänkin joskus sorruin, kaipa jotain aavistin kuitenkin), kortsuissa päiväystä vielä monta monta vuotta vaikka niiden piti olla jo "iänikuisen vanhoja, toimivatkohan edes enää", liian monta yksin tehtyä baarireissua ja yöpymistä kavereilla (osaa en edes epäile koska tiedän varmuudella hänen olleen kavereillaan mutta osa....) JNE. JNE.
Ap
nopeammin parantuu kun et pidä enää mitään yhteyttä. Itse erosin tuollaisesta niljakkeesta 1,5 vuotta sitten. Ja vaikka olin todella rakastunut silloin, niin enää ei tunnu pahalle! Olen tyytyväinen että pääsin eroon!
on omien havaintojeni perusteella varmimpia merkkejä että mies pettää. Näin myös minun mieheni. Haukkui minua vaikka miksi ja vainoharhaiseksi jos kysyin onko hänellä joku muu. No, puoli vuotta pettämisen jälkeen sain todisteet eikä mies enää voinut valehdella. Olin myös tosi hajalla aiemmin mutta kun sain tietää pettämisestä se oli omalla tavallaan jopa helpotus. Tiesin että en ollut millään tapaa ansainnut sitä haukkumista vaan mies purki oman huonon olonsa minuun. Totuuden paljastuminen oli todella kuin isku vyön alle. Mutta siitä toipuu ajan kanssa ja minä opin uudelleen luottamaan jopa tuohon samaan mieheen ainakin 97%. Koskaan en ole luottanut keneenkään täysin.
Voimia sinulle ap. Sure pois surusi ja juttele jonkun kanssa kaikki tunteesi läpi. Se helpottaa ja nopeuttaa toipumistasi.
Minua petettiin silloin kun olin raskaana, mies ravasi panoreissuilla ja nussi jopa naapurini läpi. Ja hän selitti ihan samoja juttuja kuin sinunkin miehesi. Minäkin ikävöin sitä idioottia, ja jopa roikuin hänessä epätoivoisesti. Helpotus koitti, kun pidin arjesta kiinni, lähdin vaikka väkisin kavereiden kanssa ulos jne. Ja mieheen en pitänyt enää mitään yhteyttä.
Onneksi teillä tosiaan ei ole lapsia, muuten kuvio olisi vielä kaameampi.
Kaikkea hyvää sulle, jonkin ajan päästä et voi tajuta mitä olet nähnyt moisessa porsaassa.
Voit unohtaa sen kusipään kokonaan. Sure ja itke vähän aikaa ja sitten rupeat nauttimaan sinkkuelämästä. Uskon, että löydät vielä kunnollisen miehen, johon voit luottaa. Ei kaikki miehet ole sikoja. Tsemppiä sulle!!
Petetyksi tuleminen on paha asia ja siitä toipuminen vie aikansa, käyt läpi kaikki asiaan kuuluvat tunteet ja sitten siirrät sen eletyn elämän kansioon.
Yhtään ei nyt lohduta se, että et ole ainoa, et ensimmäinen etkä viimeinen petetyksi tullut ihminen maan päällä, mutta niin se vain on.
Teet itsellesi mieluisia asioita, aloitat vaikka jonkun uuden harrastuksen tai opinnot, jotka vievät aikaa ja jättävät vähemmän aikaa märehtimiseen.
Sen verran voisit entistä suhdetta ruotia, että miettisit mikä sinuun siinä miehessä vetosi, miksi roikuit selkeästi sinua polkevan miehen matkassa ja alat oikein kirjata ylös, mitä sinä parisuhteelta odotat, ettet toista kertaa takerru samanlaiseen tyyppiin.
Olo on niin muserrettu, että ei enää enempää voi olla. Kaikki on mennyt..luottamus, mies, kaikki.
Mä niin yritän jatkaa matkaa mutta vaikeaa se on. Tunne tulee aaltoina, välillä tunti menee suht normaalisti ja sitten taas kaks tuntia ääneen itkiessä :(
Ap