Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pesen joka aamu eskarilaisen pepun altaassa, niinkuin 3-v sisareltaan ja vauvalta

Vierailija
30.01.2009 |

Tämä jäänyt tavaksi. En ole vielä opettanut tyttöä itse pesemään esim. pöntöllä bideesuihkulla, mutta kaipa se on kohta opetettava, ainakin ennen kouluunmenoa. Tytölle tämä on maailman luonnollisin juttu, koska olen tehnyt niin hänelle joka ikinen aamu hänen syntymästään lähtien. Paitsi tietty jos tyttö ollut jollain yökylässä tms.

Mites te muut? Minkäikäiseltä pesette alapään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää ihmisen kokonaan liottaa itsensä päivittäin. Minulla ja esikoisella iho menee ihan korpuksi jos joka päivä käy suihkussa. Juu kyllä rasvaamme, mutta pikku pakkanen ja päivittäinen suihku tekee elämästä helvetin rasvoista huolimatta.

Ja nyt asiaan esikoinen oli 6-vuotiaana aina iso (23 kg) sitä ei olis ollut mikään ilo alkaa altaassa enään pesemään. Eli heti kun ovat lapset kynnelle kyenneet olemme siirtyneet käsisuihkun käyttöön.

Vierailija
22/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottaisiin että hullun hommaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää moneen vuoteen pesty lavuaarissa, johan se lavuaari tulisi alas seinältä tai mammalla tulisi tenniskyynärpää...

Vierailija
24/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta. Kauheaa kiljuntaa, mutta hauskaa on ja puhdasta tulee. Neuvolan täti sanoi vain, että oppivathan huolehtimaan hygieniastaan. Tarvittaessa rasvataan, jos iho kuivanoloinen.

Vierailija
25/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla lapset kayvat yhdessa joka ilta kylvyssa leikkimassa/pesulla ja kivaa on. Se on osa meidan nukkumaanmenorituaalia.Joukkoon loraus kosteuttavaa kylpyoljya, joten iho-ongelmia ei ole ollut.

Vierailija
26/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30kg/130cm kokoisen eskarilaisen lavuaarille pyllypesua varten:DDD

Vierailija
27/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan eläissäni pessyt tyttöni alapäätä lavuaarissa! Nyt on jo 9v. Vauvana käytin kertakäyttöisiä pyyhkeitä, nii kauan ku käytti vaippoja, n. 2v.

Sen jälkeen käynyt kylvyssä ja suihkussa kax kertaa viikossa.

Vierailija
28/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen viisivuotiaan pepun edelleen iltaisin lavuaarissa. Tyttö seisoo jakkaralla ja tavallaan istuu kevyesti lavuaarin reunalla, ei siis koko painollaan.

Hän ei suostu pesemään alasuihkulla koska sen kerran kun on kokeillut on paita ollut niskaa myöten selästä märkänä.

Olenko mä nyt Huono Äiti?

Vierailija
29/29 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että pesee jotenkin! Mutta miksi aamulla? Itse ajattelisin, että yöksi peseydytään päivän jäljiltä ja pesut suoritetaan iltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi