Listataan lyhyitä miehiä, joita naiset kuolaavat
Itselle tulee ensimmäisenä mieleen robert downey jr.
Kommentit (147)
Ei tule mieleen. Lyhyet ei iske!!
Tässä ei oo järkeä. Elokuvissa eivät näytä lyhyiltä koska kuvakulmat, vastanäyttelijät, korot jne. Jos tulisi luonnossa lyhyenä vastaan sanoisin yök, vaikka olisi kuinka Robert Downey jr.
-
-
-
-
Tyhjältä näyttää... lyhyt mies ei sytytä.
Al Pacino (no ei ehkä enää, mutta nuorempana).
Tyrion Lannister
Hercule Poirot
Munamies
Uniikki
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:44"]Tässä ei oo järkeä. Elokuvissa eivät näytä lyhyiltä koska kuvakulmat, vastanäyttelijät, korot jne. Jos tulisi luonnossa lyhyenä vastaan sanoisin yök, vaikka olisi kuinka Robert Downey jr.
[/quote]
En tajuu miks joilleki miehen pituus olisi avain asemassa. Mä oon seurustellu itteeni 8cm lyhyemmän miehen kanssa ja eipä mua pituusero hitannu koskaan. Toki Robert Downey on mua pari senttiä pidempi, mut sehä olis just passeli mulle. Ottaisin ihan milloin vain!
Olenko outo jos mulla on fetissi minua lyhyempiin miehiin? Mitäköhän lyhyet miehet siitä tuumisivat?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:44"]Tässä ei oo järkeä. Elokuvissa eivät näytä lyhyiltä koska kuvakulmat, vastanäyttelijät, korot jne. Jos tulisi luonnossa lyhyenä vastaan sanoisin yök, vaikka olisi kuinka Robert Downey jr.
[/quote]
En tajuu miks joilleki miehen pituus olisi avain asemassa. Mä oon seurustellu itteeni 8cm lyhyemmän miehen kanssa ja eipä mua pituusero hitannu koskaan. Toki Robert Downey on mua pari senttiä pidempi, mut sehä olis just passeli mulle. Ottaisin ihan milloin vain!
[/quote]
Se ei vaan oo mun silmään yhtään miehekästä. En voi sille mitään jos lyhyys on totaalinen turn off. Eiköhän tule kuule jostain biologisesta syystä, evoluutio ei ole vielä mennyt niin pitkälle etteikö nainen luonnostaan, alitajuisestikin koe vetoa voimakkaisiin miehekkäisiin (eli pitkiin muiden ominaisuuksien muassa) miehiin.
Eikös Vin Diesel oli aika lyhyt?
Lauri Tilkanen, Peter Franzen, Mikko Leppilampi, Heikki Paasonen, Cheek
Kari Ketonen