Lue keskustelun säännöt.
Minä tein abortin, kun sain tietää odottavani poikaa.
Kommentit (2)
Ei ymmärrä, ei. Kaikki nyt vain eivät saa poikaa, siihen on tyytyminen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEi ymmärrä, ei. Kaikki nyt vain eivät saa poikaa, siihen on tyytyminen.
Mitä se oli vkolla 20 vai? Vai tehtiinkö sulle kenties punktio? Porvoosta kajahtaa.