Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-Pohjanmaan keskussairaalassa synnyttäneitä? Kuinka siellä suhtaudutaan sektioon?

Vierailija
29.01.2009 |

Itselläni olisi mahdollisuus mennä synnyttämään Kokkolaan. Minulla on ollut kaksi vaikeaa synnytystä, ja mahdollisesti nyt päädyn sektioon (tämä luvattu minulle toisesta sairaalasta, mutta en välttämättä sinne halua mennä). Onko Kokkolan keskussairaala siis kuinka "sektiovastainen" sairaala? Kokemusta kenelläkään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista tosin vain yhden sektiolla perätilan vuoksi mutta kaikki vauvani ovat olleet isoja ja toinen ja kolmas on ison koon vuoksi käynnistetty omasta toivomuksestani, lääkärit ovat todella hyvin suhtautuneet pelkooni synnyttää iso vauva, tosin ensimmäinen synnytys oli vaikea eli on ihan faktaa takana pelkoon=)

Tai en ole pelännyt synnytystä itsessään vaan sitä, että iso vauva "särkyy" synnytyksessä..

Perätilasektio sujui hienosti, pelkäsin puudutusta aivan horkassa koska jalkaleikkauksessa toisessa sairaalassa spinaalipuudutus sattui aivan hirveästi eikä edes onnistunut, anestesialääkäri tiesi pelkoni ja hoiti puudutuksen niin mallikkaasti ettei sitä edes huomannut. ja koko leikkauksen ajan piti minua vielä kädestä kiinni=)

Minulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Kokkolasta, kauniit muistot jokaisen odotusajalta kun olen eräänkin kerran kulkenut kokoarvioissa ja itse synnytysosastolla olo ajasta, siellä on ihanat lääkärit jotka kuuntelevat äitiä ja äidin tuntemuksia, eivät silti ole mitään lepsuja että tuosta vaan tehdään kuten äiti sanoo mutta siis oikeasti kuuntelevat äitiä.

Hoitajat äippäpolilla, kätilöt synnärillä, tosi ihania. Ja se itse synnäri on aivan mahtava paikka missä on hyvä aloittaa vauvan kanssa tutustuminen.

En usko, että sinua Kokkolassa laitettaisiin väen vängällä alakautta synnyttämään jos sitä todella pelkäät.

Voi se kolmas kerta silti olla helpompi, itselläni oli kaksi ekaa todella vaikeita mistään sairaalaan liittymättömästä syystä ja kolas kerta sitten taas meni niin ihanasti kun synnytys vain voi mennä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi