Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät:Kenen se pikku tyttö, Aino oli?

Vierailija
29.01.2009 |

Oliko se sen morsiammen kuolleen tyttären, vai sen elossa olevan tyttären?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan olevinaan niin täydellisiä, mutta suvaitsevaisuus puuttuu täysin ja ollaan niin ennakkoluuloisia ja suppeakatseisia että...

- taidatte nauttia toisten morkkaamisesta kovinkin?

valitettavasti formaatin päämääränä näyttää olevan se, että kuvatttavasta materiaalista leikataan mukaan sellainen aines, josta saadaan esiin mahdollsimman paljon ongelmia, yms. joiden avulla ohjelmasta saadaan myyvä. Luuletteko, että nuo hääparit tietää etukäteen, mitä niissä jaksoissa tullaan näyttämään? - jos tietäis, niin ei ne ohjelmat tuolta näyttäis!

Aika paljon riippuu kuulkaa ohjelman lopputulos siitä, mitä leikkaajat haluaa itse tuoda esiin! Minun sympatiat on kyllä näiden hyväuskoisten hääparien puolella, joita te täällä nyt sitten innoissanne arvostelette ja pilkkaatte.

Vierailija
22/76 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakohan nämä pariskunnat jotain korvausta kun osallistuvat ohjelmaan..? että miksihän tämäkin perhekunta halusi mukaan..?

toisalta musta oli kiva nähdä häitä, joissa kaikki ei mene ihan viimeisen päälle hienosti ja ole niin yltiöihanaa... että jotain positiivistakin!

se tupankan vetäminen oikein porukalla kyllä etoi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka silmään ottikin se kamala nortin vetäminen tyttäristä lähtien ja tyttärien epäasiallinen käytös kirkossa. Mutta muuten on hienoa, että kuvataan "erilaistenkin" parien häitä ettei aina ole kiiltokuvaversioita. Ja koviahan toki oli äitimorsian tyttärineen kokenut elämässään, että hattua nostan selviytymisestä kuitenkin!

Vierailija
24/76 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
25/76 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakohan nämä pariskunnat jotain korvausta kun osallistuvat ohjelmaan..? että miksihän tämäkin perhekunta halusi mukaan..?

mutta muunlaista avustusta, esim. kukat, kakku tmv. saavat kyllä.

Vierailija
26/76 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin innoissaan julkisuudesta ja ei ole kivaa laittaa ujoa miestä esiintymään.

Mutta rohkea pariskunta ja ihanaa että uskaltaa aikuisena tunnustaa rakastavansa, moni ei uskalla, varsinkaan useiden pettymyksien jälkeen.

Onnellista elämää vaan koko porukalle

Vierailija
27/76 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina (kuollut 29-vuotiaana joulukuussa 2007)

Annika 25

Sitten oli Iina ja Saana ja olivat 16 ja 17, toisella oli se Aino-tyttö

Vierailija
28/76 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehtiväinen muori täytyy sanoa.

Varmaan aika totuudenmukainen kuva nykymenosta Suomessa. Tai ainakin suuntaa antava.

Vierailija
29/76 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kirjoittama blogi?

Vierailija
30/76 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista surua nyt on perheellä.. Eikö vaikeudet jo riittäisi heidän osaltaan..:(

Parempaa tulevaisuutta heille lämpimästi sydämestäni toivotan.

Vierailija
31/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärien epäasiallinen käytös ei oikeasti ollut sitä miltä se näytti, ohjelmaa on leikattu, itse olin joka minuutti paikalla kun kamerat nauhoittivat, saahan ihmiset polttaa tupakkaa kotonaan? joku puhui äidin huonosta kasvattamisesta, eipä sitä voi toista hihnassa vetää, eiköhän nuoret tee itse päätöksensä mitä tekee. vai syytättekö itse äitiänne kaikesta huonosta elämässänne????? ainakin ihmiset häistä nauttivat vaikka oli "kolkko" paikka ja kaikki "räkättivät", eikö ihmiset naura sillon kun niillä on haskaa????????!!!!!!!!!!!!! miten voi kaikki täydelliset ihmiset eksyä samalle keskustelu palstalle muita mollaamaan?

Vierailija
32/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on onko sillä pikkupojalla ollut aikuisen housut vai ei? Sairasta. :D

Vierailija
33/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sitä tupakan vetämistä kiellä ja eipähän ainakaan ko. häissä esitetty jotain mitä ei oltu :) Aidot häät, ei mitään esittämistä!

Vierailija
34/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä äidit tekisivät tilanteessa jops teinityttö tulis raskaaksi? Tyttö lapsineen pihalle?

Ja minusta he vaikuttivat rennoilta, onnellisilta ja mukavilta ihmisiltä, täällä on taas näitä siveyden sipuleita, jotka ei siedä tupakan polttoa, häillä pitäisi olla miljoonabudjetti ja ilmeisesti hauskanpito kielletty?

Todella, todella säälitävää meininkiä ihmiset!!

Oon niin samaa mieltä! Ei herranjumala oo muuta tekemistä kun haukkua perheen äitiä ja arvostella?? Siinä puhuu oikein täydelliset naiset siellä, vaiko niinkään täydellisiä lienette itsekään? Menkää itseenne.

Vierailija
35/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on onko sillä pikkupojalla ollut aikuisen housut vai ei? Sairasta. :D

Vierailija
36/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan kritiikistä, mutta kyseinen pauliina ei haudattu samassa kirkossa eikä edes samalla paikka kunnalla, itse olin kyllä paikalla ja anne joi vain pommaccia kuoharin sijasta, toiset vain osaa onnellisia ilman viinaa, ne ketkä on kovia kokenut ja nauttivat elämästä ja osaavat sitä arvostaa eikä istu sohvalla katsoen toisten elämää ja arvostele sitä. suu pitäisi pitää kiinni jos ei itse asioista tiedä, kaiken maailman johtopätökset voisi jättää sanomatta, ettei kellekkään tuu sen suurempaa mielipahaa(ja mitä sillä on väliä jos ei kiireessä löydettä pikkupojalle juuri sopivia housuja, en usko että kenenkään hääjuhlat sen takia pilalle menny, eikä poika surullinen sentakia näyttänyt olevan)

Vierailija
37/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen arki tuskin on samanlaista ilman _kameroita_. Kameroiden edessä tietysti teeskennellään, että kaikki on ok, mutta kyllähän sen kaikki huomaa, että perheessä ei kaikki hyvin ole.

Olet tervetullut meille katsomaan meidän arkea, mitä se on ilman kameroita. Voin kertoa sinulle ja kaikille muillekin, että meidän ei tarvitse teeskennellä yhtään mitään.

Tekeekö se meistä jotenkin sairaan perheen, kun minun nuorimmat tyttäreni j a lapsenlapseni EIVÄT ole koskaan nähneet minua humalassa?

Ja toivon ettei teidänkään lapsenne tarvitsisi nähdä vanhempiaan humalassa!

Kuinka moni 14-vuotias tekee abortin, joko vanhempiensa painostuksesta tai omasta päätöksestään? Me teimme valinnan ja Iina synnytti Ainon.

Ihanaa, että meidän häämme saivat ihmiset näyttämään raadollisuutensa.

Toivon teille kaikille oikein hyvää kevättä ja toivon, ettei teidän kenenkään tarvitsisi kokea tai elää sitä elämää mitä minä olen joutunut kokemaan.

Uskokaa tai älkää mutta meidän perheessämme rakastetaan elämää, vaikka se onkin toisinaan ollut meille niin pirun vaikeaa. Elämä on opettanut meidän perheellemme sen, että kukaan ei voi tietää onko huomenna enää elossa ja siksi me haluamme ja uskallamme elää elämäämme just niin että nautimme joka hetkestä.

Meillä ja vieraillamme, myös ohjelman tekijöillä oli hauskaa ennen häitä ja häissä, vahinko että Teillä kaikilla ei ollut!

Anne Vilkman-Halme ja Pekka Halme

Vierailija
38/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tämänpäiväiset. Ja se tallinnan reissun laukkuepisodi oli tosi hauska!

Vierailija
39/76 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian on todellakin ollut jo 18 vuotta selvinpäin. Ei ole maistanut tippaakaan alkoholia. Miksi joku väittäisi tuollaista jos se ei ole totta?

Ei pidä olla niin kyynisiä joka asiaa kohtaan ihmiset! Ei kaikkia reality ohjelmia tehdä tekemällä!

Ja se pikku poika kirkossa oli isoissa housuissa, koska hänelle ostettiin vahingossa liian isot housut ja ei ollut mahollisuutta koittaa housuja kuin vasta päivää ennen häitä. Ja housuja yritettiin pienentää, mutta ei kaikkeen pysty?

Pikku pojan äiti EI ole siunattu samassa kirkossa.

Vierailija
40/76 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muunlaista avustusta, esim. kukat, kakku tmv. saavat kyllä.

siitä saa rahallisen tuotantokorvauksen, mutta kaikki materialinen tavara kukkia, meikkejä yms myöten hankitaan kyllä itse ilman alennuksia- terveisin ensi torstaina esiintyvä hirviömorsian

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän