Mitä kannattaa maksaa ruskeasta Nipsu mukista?
Kommentit (35)
Pitääkö se muki nyt laittaan jemmaan. Mitäs ruskeasta Nipsu-lautasesta maksettaisiin, siis matalasta ruokalautasesta?
on tota tasoa niin pitäisköhän laittaa omat muumit pois arki käytöstä...
Kun mukin teko lopetetaan, arvo nousee heti. Olen ostellut mukeja joskus 90-luvulla ja pari vuotta sitten sain tietää, että näistä mukeista saan nyt vähintään 80 e kpl, useista yli 100 e. Mukit on olleet meillä ihan arkikäytössä, mutta olen kanssa miettinyt pitäisikö käyttöä rajoittaa kun niissä on niin pal rahaa
1-3 vuoden päästä?
entä 2007 ja 2008 joulumukien hinnat parin vuoden päästä?
ihan arkikäytössä, pitäisköhän jemmata...
antakaa niiden lapsien käyttää muumiastioitaan!!
Voivat sitten lapset aikanaan ihmetellä miksei heillä ikinä käytetty muumiastioita, vaikka niitä näyttää olevan ullakko täynnä..
jos on jotain huomioitavaa..muutakin kuin tuo nipsu. Olenkin näistä ihan pihalla, muuten vanha Arabia hanskassa.
- nipsu, ruskea
- myy, vihreä
- mymmeli, vaal.pun
- haisuli, harmaa
- hattivatti, oranssi
- tiuhti&viuhti, vihreä
- uimahyhppy
- muumi, sininen (kuvajainen heijastuu vedestä)
En aio myydä niitä koskaan, jotenkin ihan sama, mitä ne maksaa. Mukit eivät ole minulle sijoituskohteita vaan arjen piristystä. Jos joku satasen muki menee rikki, niin voi voi. Mutta eipä noita juuri ole hajonnut. Kyllä satasen kengätkin kulahtaa, kun niillä aikansa kävelee.
vihreä myy on lopetettu 2007, uimahyppy oli kesämuki parin vuoden takaa. Muita saa kaupasta vielä
omana kahvimukinani. Ei tulisi mieleen laittaa pölyyntymään kaappiin taikka myydä huutiksessa. Se on ihana muki ja ansaitsee tulla käytetyksi joka päivä :).
Jos joskus menee rikki, niin onhan se harmi, mutta tuskin itken sitä etten huutiksessa aikoinani myynyt ;).
Meillä ei muuten ole yksikään Muumi-astia mennyt rikki, vaikka päivittäin käytetään ja käyttäjät "vauvasta vaariin", eli lattiallekin ovat tipahdelleet.
muumipeikko unelmoi -mukista voi saada 600 e. kyllä harmittais jos menis rikki! mutta onneks arabia tekee kestäviä mukeja
muumipeikko unelmoi -mukista voi saada 600 e. kyllä harmittais jos menis rikki! mutta onneks arabia tekee kestäviä mukeja
Kun silloin aikanaan hyvä että raaski ostaa sitä mukia, kun maksoi 40 € :D.
T: 18.
lempparimukeistani :).
Sitä olen miettinyt, että mahtaisiko olla arvokas kun en ole kellään muulla nähnyt, joskus 90-luvulla ostin sellaisen pienen marjapuuronpunaisen Pikku Myy -mukin. Kooltaan siis semmoinen kuin nykyisissä lasten lautas/muki-seteissä.
Ei silloin ollut missään setissä, vaan ihan omana yksilönään ostin :).
T: 18/20
lempparimukeistani :).
Sitä olen miettinyt, että mahtaisiko olla arvokas kun en ole kellään muulla nähnyt, joskus 90-luvulla ostin sellaisen pienen marjapuuronpunaisen Pikku Myy -mukin. Kooltaan siis semmoinen kuin nykyisissä lasten lautas/muki-seteissä.
Ei silloin ollut missään setissä, vaan ihan omana yksilönään ostin :).T: 18/20
on tosi arvokas... siis sellanen punanen, missä kuvat valkoisella pohjalla
Ostan aina kun tulee uus. Ihan arkikäytössä kaikki, tosin eihän kaikki ehdi käyttää kun niitä lähemmäs 30 ;)
Mies nauro tälle ketjulle että kohtahan tässä ei tartte töihin lähtee...
MISTÄ olet ostanut matalat muumilautaset?
Tässä vaiheessa varmaan 50 e max, nyt kannattaa ostaa, vuoden päästä ovat jo ainakin 70-80 e