Lapsettomat lapselliset(sekund.?)
Onko muita?
Meillä yritystä 06/07 asti ja yksi km. välissä. minulla todettu maitohormooni(prolaktiini9 olevan koholla. :|
Kommentit (3)
Mulla oli parlodelia, mutta lopetin sivuvaikutusten takia:( . Nyt on puhelinaika lääkärille ja katsotaan mitä jatkossa tehdään. ?:|
meillä yritystä 07/07 ja tänään sain postissa kirjeen lääkäriltä joka oli diagnosoinut mulle sen pco:n. meillä ihan luomulla( ja nopeasti raskautunut) syntyneet tytöt 03 ja 05. olen ihan ällikällä ollut tän päivän ja miettinyt että pitäskö vaan pyytää niitä clomeja vai yritetäänkö näin luomulla vaan vielä kun meillä ollut pientä ja isompaa kriisiä tää 1,5v. ja nyt tuntuu taas elo tasaantuvan niin josko sitä raskautuis ilmankin.... ja toisaalta kun jos ei ovuloi niin eihän tässä muu silloin auta! en tiedä vai ovistikkuja ostamaan?
marjo
Meillä on 08/01 syntynyt poika, siitä asti ollaan oltu "luomuna", kaks km tässä välissä, toinen 04 ja toinen 08. Mulla PCO ja miehellä huonot simpat...
Onko teillä nyt "yritystä"? Onko jotain lääkitystä?
Mä olen nyt syönyt kaks kiertoa clomeja, menkkojen pitäs tulla ihan näinä päivinä.. En tiedä mitä sit, yhteen kiertoon on vielä clomit.. Sit taas pitää mennä gynelle..