Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häämatkalle suomeen?

Vierailija
29.01.2009 |

Minnehän kannattaisi suomessa lähteä viettämään honeymoonia? Tuossa alkukesällä ajateltiin.Olen silloin aika viimesilläni raskaana kyllä.

Tiedättekö jotain viehättäviä paikkoja, ja hyviä hotelleja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme lapissa syyskuussa ja ihanaa oli! Voisin kuvitella että alkkesä on myös hyväää aikaa, kun ei ole turisteja ja itikoita pilvin pimein. Me ajettiin Inariin asti, siellä hotelli Kultahovi. Aika vanha rakennus ja huoneet tavismallia, mutta ruoka ja palvelu ihan loistavaa. Sviittiä ei löydy js sitä kaipaatte. Ja sitten tyu loppuraskaus....pitäisikö olla kuitenkin iso sairaala lähellä?

Vierailija
2/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheiden suosikkikohdetta Naantalia. Itse olemme olleet siellä lasten kanssa, jolloin kohteena tietysti Muumimaa, mutta juuri viime kesänä puhuttiin miehen kanssa, että tänne olisi joskus kiva tulla kahdestaan ja istua hyvän aterian äärellä katselemassa merta ihan kaikessa rauhassa.

Se Naantalin rantakatu on oikeasti tosi viehettävä rantaravintoloineen. Tulee vähän sellainen olo kuin olisi jossain ulkomailla.

Ja Naantalin kylpylästä otatte oikein tasokkaan huoneen, niin kyllä kelpaa viettää honeymoonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuokrattiin mökki viikoksi Kuusamosta Rukan läheltä,oli kyllä ihana häämatka,paljon kauniita paikkoja Kuusamossa,Pieni Karhunkierros,Kiutaköngäs ym.Tietty Lappi myös ihana paikka ja samoin Kalajoki,siellä on joku uusi hotellikin ihan kylpylän vieressä

Vierailija
4/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pienet karhunkierrokset sun muut saat kyllä unohtaa jos olet viimeisilläsi raskaana.

Me vuokrattiin mökki viikoksi Kuusamosta Rukan läheltä,oli kyllä ihana häämatka,paljon kauniita paikkoja Kuusamossa,Pieni Karhunkierros,Kiutaköngäs ym.Tietty Lappi myös ihana paikka ja samoin Kalajoki,siellä on joku uusi hotellikin ihan kylpylän vieressä

Vierailija
5/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bengtskärin majakka yms.

Vierailija
6/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsisi enää varmaan lentää, ja autolla on kyllä tuhottoman pitkä matka täältä e-suomesta.

Ei sentään sairaalaa (toivottavasti) tarvitse, la.han vielä kuukausi siitä...

Naantalissa itseasiassa ollaan käyty miehen kanssa kaksistaan, mutta siellä tosiaan oli ihan liikaa muksuja, se taisi kyllä olla joku koulujen loma viikko. Tykättiin kyllä niistä rantaravintoloista.

-ap

Vierailija
7/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinola? Pikku kaupunki mutta aika kaunis keskusta jokineen ja rantapuistoineen....

Vierailija
8/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mistä te tykkäätte ja mistä itse olette. Jos olisin jostain muualta Suomesta, niin mä haluaisin varmaan vaikka Stadiin teatteriin + syömään, mut itse taas pääkaupunkiseudulla asuvina haluttiin pois täältä ja mentiin Mustion linnaan. Oli ihanaa - varattiin huone, jossa oli vielä takka. Hyvät ruuat ja kaunis puutarha. Esim. Haikon kartanosta on paljon ankeampia kokemuksia. Turun saaristossa on tullut reissattua aika paljon ja sielläkin voisi olla keväällä kivaa.

Vierailija
9/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammisaari ja yöpyisitte vaikka Mustion linnassa

Vierailija
10/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä koko Kierrosta tartte kiertää

Vierailija
11/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kokeillut? Millaisia huoneita siellä on?

Heinolassa jyrää! Kerran olen käynyt Jyrää-festareilla heinolassa. Ei kyllä itse siihen Heinolaan hirveästi tutustuttu silloin.

Helsinki vois olla kanssa ihan jees, vaikka se on aika lähellä ja siellä on käynyt monta kertaa, niin en silti oikein "tunne" pääkaupunkia. Yleensä käy vaan jouluostoksilla jossain foorumissa ja itäkeskuksessa...

Ollaan usein oltu Porvoossa, ja se on tosi kiva kaupunki vanhoine kaupunkeineen, mutta ajattelin että jos tällä kertaa keksisi jotain uutta ja spesiaalia.

-ap

Vierailija
12/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis Pori ja majoitus Yyterissä

Vierailija
13/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasnäsissä oltiin syksyllä, kesällä siellä varmaan vilkkaampaa - kaunis paikka meren rannalla, kivat merinäköalahuoneet, joissa oma keittonurkkaus, jos haluaa itse tehdä ja retkiä voi tehdä vaikka purjelaivalla.

Salo on kesällä todella viehättävä pikkukaupunki, tori joen rannalla iltatoreineen, paljon pikkukauppoja jne.

Porvoossa vierähtää hvyin parikin päivää, sinne voi mennä myös laivalla ja vanhassa kaupungissa on parikin vähän erilaisempaa hotellia yöpymistä varten.

Vierailija
14/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä itse viivyimme siellä vain yhden päivän aamusta iltaan joten hyvää hotellia en osaa suositella.