Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raisan katoaminen

Vierailija
29.01.2009 |

Miten yhtäkkiä voi ilmestyä todistaja (9 vuoden jälkeen) joka muistaa nähneensä Raisan 23.53 !!!!!!!!!!!!

Miten ei aikaisemmin ole ottanut yhteyttä, kaikki tamperelaiset kun ihan varmasti muistavat katoamisen

Ihan pimeetä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans ihmettelen ihan samaa!

Vierailija
2/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka missä milloin?

Miksi? Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka missä milloin?

Miksi? Häh?

Vierailija
4/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyse siitä, että joku vain kuvittelee muistaneensa jotain ja haluaa nyt julkisuuteen. Parempi olisi jos tutkimuksia ei sotkettaisi näillä mahdollisesti olemattomilla havainnoilla.

Itse asuin tuolloin lähellä näitä tapahtumapaikkoja Tampereen keskustassa ja taisin jossain kaupungilla käydäkin tuona iltana, mutta en parhaalla tahdollakaan voi muistaa mitään, varsinkaan enää.

Vierailija
5/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu muutoin niin oudolta tuo kellonaika.

Vierailija
6/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan iltasanomien sivuilla ei ottanut mun silmään tarkka klo:n aika. Puhuttiin vaan n ajoista.. no paitsi joku 23.03 mutta tais olla eri todistajien sanomaa

Vierailija
7/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa pariskunta näkyy, Raisaa ei niissä näy

Vierailija
8/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

havainnollaan merkitystä (mm. siksi että he näkivät Raisan erilaisessa vaatetuksessa), näitä on kuule paljon jotka ilmoittautuvat vasta vuosien jälkeen. Pariskunta on kuitenkin todistettavasti ollut Tamperella tuolloin (näkyvät valvontakameran kuvissa)

Onkohan kyse siitä, että joku vain kuvittelee muistaneensa jotain ja haluaa nyt julkisuuteen. Parempi olisi jos tutkimuksia ei sotkettaisi näillä mahdollisesti olemattomilla havainnoilla.

Itse asuin tuolloin lähellä näitä tapahtumapaikkoja Tampereen keskustassa ja taisin jossain kaupungilla käydäkin tuona iltana, mutta en parhaalla tahdollakaan voi muistaa mitään, varsinkaan enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän