Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten maltatte pitää ihastukset vain ihastuksina (varatut)?

Vierailija
29.01.2009 |

Eli ette ilmaise kohteelle mitään tunteistanne? Mun tekisi kauheasti mieli tietää mitä "kohteeni" musta ajattelee loppujenlopuksi, vaikka jotain kai voi päätellä piiiitkistä katseista jne.

Olen melko varma kuitenkin että mihinkään en ryhtyisi, haluaisin vain ilmaista jotenkin hänelle ja jättää asian kuitenkin silleensä..... voishan se parhaassa tapauksessa piristää hänen päivää :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä potea huonoa omaatuntoa.

Vierailija
2/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kertoi ihastuksensa kohteelle ja sai vastakaikua...niinpäs täsäs nyt yritetään selvitä päivä kerrallaan eteenpäin ja oma liitto on hajoamassa...ero tulossa jne...

kannattas varmaan miettiä kaks kertaa ennekuin ilmaisee ihastuksensa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, miksi haluaisin ehdoin tahdoin häntä loukata tekemällä mitään? Ja jos taas asia jäisi vaan puheen tasolle ("tykkään susta mut oon varattu" "jo, samat sanat"), niin mitä se muuttaisi?

Vierailija
4/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua koskaan loukata miestäni ja koska itsekunnioitukseni menisi täysin, jos olisin epäluotettava hutsu.

Vierailija
5/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei sovi päästää syvenemään miksikään muuksi, eli kohteen seuran välttely ja ajattelun minimointi on suotavaa. Itsestäni tiedän, että saan niistä vain jonkinlaista dramatiikkaa tylsään arkeen, onneksi ei kyllä usein kohtaa niin mielenkiintoisia ihmisiä joihin edes ihastuisi. Suhde omaan mieheen on niin tärkeä, että sen menettämisenkin ajattelu helpottaa kummasti kaipailua mistään muusta. Sinkkuaikoina törmäsi niin typeriin miehiin, että sai hyvää perspektiiviä asioihin. Tuskin minulla enää ikinä kävisi niin hyvä tuuri, että tapaisin yhtä hienon ihmisen kuin nykyinen kumppanini on.

Vierailija
6/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen mielessäni kaikki kauhuskenaariot, joita asioiden edistäminen saattaisi aiheuttaa: Loukkaan miestä, kärsin hirveästä syyllisyydestä, tulee aviokriisi, lapset kärsivät, voi tulla ero, voi mennä alta koti, työpaikka ja maine, voin saada sukupuolitaudin tai tulla väärästä miehestä raskaaksi, päädyn onnettomaksi yksineläjäksi, masennun, lapseni masentuvat.... jne

Tällaiset mielikuvat tehostavat kummasti itsehillintää!!

Vierailija
7/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja houkuttelen heidät tuhruiseen pikapanoon vessassa, siivouskomerossa tai hotellihuoneessa. Seuraavana aamuna huomaan ettei sekään nyt niin kummoista ollut ja jaksan taas pysyä mieheni rinnalla...

Vierailija
8/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen se ihastus todellisuudessa on, kaikki ne pieree ja sikailee kun tarpeeksi tutustutaan! Ja pillu mielessä joka kännöksessä... eiköhän ala ihastukset karista mielestä!

frendin ukolle kävi just noin, ja nyt jää äippä ja kaks muksuu yksin keskelle mettää, kun ukko muutta ulkomaille sen ihastujan mukana.

pysykää nyt ihmiset järjissänne, mihin tää maailma on oikeesti menossa tän hypetyksen keskellä.

Vierailija
9/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt olla tekemättä väärin ja sillä hyvä.

Vierailija
10/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin postia pitkäaikaiselle ihastukselleni. Katsotaan, mitä tulee. Hurjimmissani kuvitelmissani käymme yhdessä kahvilla, ja totean, että emme ole samalla taajuudella lainkaan.

Vierailija
11/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioitan miestäni - eikä multa puutu mitään.

Miksi sotkisin kaiken jonkun ohimenevän ihastuksen takia. Tyhmyydet tein nuorempana, avioliitossa ollaan tosissaan niin myötä- kuin vastamäessä.

Eipä ole noista ihastusten paljastamisista paljon hyvää juttua kuullut.