Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihan totta, kaikki kotiäiteys ei välttämättä tee ihmisestä hyvää äitiä!
29.01.2009 |
Eikä töissäkäynti huonoa, kyllä se on ihan muista asioista kiinni.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että jalostuisi äitinä. Vai tarkoititko, ettei siis voi automaattisesti olettaa kotiäidin olevan parempi äiti?
No, omakohtaisesti voin sanoa, että kun joka kk kärsii reilun 2 tonnia persnettoa siksi, että hoitaa lapsia kotona (koska pitää sitä parempana vaihtoehtona alle kolmivuotiaille lapsille kuin päiväkotia), niin kyllä se tiettyä uhrautumisvalmiutta ja lapsen priorisointia kysyy.