Lue keskustelun säännöt.
Häistä alle puoli vuotta, ja jo mies mainitsi riidan yhteydessä eron. :(
28.01.2009 |
Tiedän ettei varmaankaan sitä oikeasti tarkoittanut, eikä aamulla asiaa ollut enää muistavinaankaan, mutta silti nyt ahdistaa ja rajusti. Kaikkein pahiten mua ahdistaa tulevan lapsemme takia - kyllä, olen siis raskaana, tosin vielä aivan alussa. Jotenkin kun olin siitä aina niin onnellinen ja ylpeä, että minä kyllä osaan sitten valita sellaisen miehen, johon oikeasti voi luottaa ja jonka kanssa on turvallista perustaa perhe. Oma lapsuudenperheeni kun ei ollut mitenkään kauhean vakaa eikä turvallinen. Nyt sitten kuitenkin olen alkanut epäilemään, että meniköhän tuo valinta nyt sitten kuitenkaan ihan nappiin. :(( Tuntuu kuin mä olisin pettänyt oman lapseni.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei! Ja kiitos vielä kaikille vastaajille! :)
Halusin vaan tulla ilmoittamaan, että epätoivoinen vaiheeni on kuin menneen talven lumia! :) Olemme nyt todella onnellisia odottajia, ja mieskin on vihdoin ruvennut olemaan "isällinen". Höpöttelee masuvauvalle ja suunnittelee kovasti synnytyksenjälkeistä aikaa. Nyt raskaus onkin jo tietysti pidemmällä, joten ehkä se miehen herääminen tapahtui vaan tosiaan niin hitaasti. :)
Jonkinlaisena käännekohtana pitäisin ekaa ultraa - siellä kun mies "livenä" näki sikiön, niin se jotenkin muutti sitä. Nyt asiat on siis tosi hyvin eikä tässä ole sen riidan jälkeen puhuttu erosta eikä mistään muustakaan ikävästä. Mun väsymyskin on vihdoin poissa, joten nyt olen kotonakin hieman aikaansaavampi.
Paljon tsemppiä muillekin odottajille ja erityisesti niille jotka mahdollisesti kamppailevat vastaavien ongelmien kanssa! Nyt tuntuu et iso syy omaan olooni taisivat olla myös ne hormonit, jotenkin en vaan ollut oma itseni ja loukkaannuin tosi helposti. Meillä ainakin kaikki kääntyi parhain päin, toivottavasti muillakin!
:)