Klo 18 tänään alan siivota kovaäänisesti kerrostaloasuntoamme
Olen ladannut jo astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen valmiiksi ja vanha kovaääninen imuri odottaa eteisessä. Mattopiiskakin on valmiina kun klo 18 aloitan kunnialaukauksilla, eli piiskaan sohvatyynyt parvekkeella ja siitä eteenpäin meillä 3. kerroksessa marssitaan sitten loppuilta kengät jalassa ja pesukoneiden tahdissa, imuri laulaa Porilaisten marssia.
Klo 19 lähden pullokassit kilisten viemään roskat pihalle ja tiputan aina muutaman pullon lattialle, joka kerroksen välissä.
Ja olen tietty juhla-asussa Maripaita ja verkkarit. Kananpersetukkaani suihkutan tekolunta. Ja pihalla heitän palavan tupakintumpin kahteen roskasäiliöön, lehtikeräys ja pahvinkeräyssäiliöihin, niin saadaan ne itsenäisyyskynttilätkin sytytettyä.
Kommentit (4)
sellaiseen "AV-Rules"-printtipaitaan ennen poliisin tuloa ja muista pyytää kaveria ottamaan kännykuva vartin kotisivulle...
Voisit lisätä tähän poliittisen protestin mukaan kun ne siat (poliisi) käy hakemassa sut. Huuda jotain iskevää kuten "valta neuvostoille" tai "kapitalismi mätänee, sosialismi etenee". olisit vähän niin kuin ajan hermolla...
selur -VA ja laitoin jo kengät jalkaan ja otin mattopiiskan käteen, kohta kunnialaukakset kajahtavat meidän parvekkeelta. Lapsikin piirsi sillä tussilla naamaansa, mutta kai ne sossut siltä naaman pesevät sitten kun poliisit ovat vieneet minut.
Lapselle lupasin että kohta näkyy palo-ja poliisiautoja meidän pihalla ja oikea tulipalokin....
tuon AV-rules-.tekstin tussilla mun otsaan...peilikuvana tietty