Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäs vihlaisu tämä nyt oli? (rv39+...)

Vierailija
28.01.2009 |

Supistelee ja yhtäkkiä vihlaisi suunnilleen kohdunsuulla ihan kuin olisi joku puukolla tökännyt, jalat meinasi alta lähteä. Mistä ihmeestä voisi johtua? Ihan uusi kipu tässä hommassa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa kerron Naistenklinikalla vastaavasta tuntemuksesta lääkäri totesi heti katsotaan kohdunsuu onko tapahtunut muutoksia. Käsittääkseni tuo kipu johtuu siitä, että vauva hieroo päätään jolloin kohdunsuu alkaa avautumaan.

Muistan tosiaan tuon kivun olin kävelemässä kotiin alamäkeä pitkin pelästyin tosissani kun meinasi lähteä jalat alta. Hassusti se kipu oli paikallinen vaan siellä kohdunsuulla ei siis kuten supistus joka tuntuu vähän kaikkialla.

Vierailija
2/3 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui tosiaan ihan vain siinä yhdessä kohdassa. Hyvähyvä, olen jo ihan valmis lähtemään pian synnyttämään. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten toivottavasti olen väärässä.

Ystävällä alkoi synnytys todella kovalla vihlaisulla ja kivut jatkuivat sen jälkeen kovina.

Ystävällä oli kohtu revennyt. meni pitkään ennekuin sairaalassa tajusivat, yritivät vain normaalia synnytystä, kunnes tuli oikeasti hätä. Ystävän lapsi leikattiin ja kohtu poistettiin, jotta äiti pystyttiin pelastamaan.

Mutta toivon tosiaan, etei se vihlaisu ollut sinulla mitään vakavaa. Seuraat vain tarkkaan omaa oloasi ja lapsen liikkeitä.