Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi miehen taas haluamaan?

Vierailija
28.01.2009 |

Eli tilanne on se, että meillä on kaksi lasta, 5-vuotias ja 4kk vauva. Miehen seksihalut ovat ihan tipotiessään, enkä ymmärrä miksi.

En voi oikein laittaa sen piikkiin, että vatsani roikkuu, tissit roikkuu, eikä se alapääkään niin timmi ole, koska mies halusi todella paljon kuitenkin loppuraskaudestakin ja hetki vauvan syntymän jälkeen. Nyt on ollut muutama kuukausi, ylikin, että hän ei ole osoittanut mitään kiinnostusta seksiin. Halailua ja pussailua on kyllä, mutta se ei ihan tahdo riittää.

On ennen ollut erittäinkin aktiivinen näissä hommissa.

Enkä usko toiseen naiseen (joku nyt kuitenkin ehdottaa sitä), koska mies on kuitenkin rakastava ja hellä, hänellä ei olisi aikaa ja tuntuu, että hän antaa kaikkensa lapsille, eikä minulle jää mitään. En siis ole mustasukkainen ja paljon mielummin näin päin kuin niin, että haluaisi seksiä koko ajan, mutta lapset ei kiinnostaisi pätkääkään!

Hän tiedostaa ongelman itsekin, eikä osaa kertoa syytä. Ei varmasti ole helppoa puhua tällaisesta asiasta ja yritän parhaani, etten painostaisi/syyllistäisi, mutta on tämä ajoittain todella turhauttavaa, kun minäkin olen tottunut siihen aktiviseen seksielämään ja sitä haluaisinkin. Hän on ihan varma, että tilanne kyllä paranee, minä taas en olisi niinkään varma.

Kohtalotovereita? Vinkkejä? Voisinko minä tehdä jotain tilanteen muuttamiseksi, muutakuin odottaa?

Laihdutuksen aloitin jo heti synnytyksen jälkeen, kun joku varmaan ehdottaa sitäkin. ;)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään ratkaisua en ole keksinyt. Voin kuitenkin sanoa, mitä ei kannata tehdä.

Ei kannata painostaa liikaa, ei kuitenkaan antaa koko asian ollakaan. Ei kannata pukeutua liian provosoivasti, mutta ei kannata vetää päälle mummokalsareitakaan. Ei kannata puhua liian suorasti, mutta pointin pitää silti olla selvä. Ei kannata yrittää lähestymistä, mutta ei saa olla lähestymättäkään. Ei saa vongata, mutta vonkaamatta mahikset on nolla.

Että sillain. Ja muka naiset on vaikeita!

Oikeasti yksi neuvo, jonka voi antaa on, että älä lakaise asiaa maton alle. Mitä kauemmin seksittömässä suhteessa elät, sitä vaikeampaa seksielämän uudelleen käynnistäminen on.

Vierailija
2/11 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostat, pukeudut seksikkäästi, puhut asiasta suoraan että haluat seksiä ja käyt kimppuun ja kaluun suoraan kiinni ja imet. Vongata ei tarvi kenenkään.

Ei kannata painostaa liikaa, ei kuitenkaan antaa koko asian ollakaan. Ei kannata pukeutua liian provosoivasti, mutta ei kannata vetää päälle mummokalsareitakaan. Ei kannata puhua liian suorasti, mutta pointin pitää silti olla selvä. Ei kannata yrittää lähestymistä, mutta ei saa olla lähestymättäkään. Ei saa vongata, mutta vonkaamatta mahikset on nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostat, pukeudut seksikkäästi, puhut asiasta suoraan että haluat seksiä ja käyt kimppuun ja kaluun suoraan kiinni ja imet. Vongata ei tarvi kenenkään.

Vierailija
4/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne naiset jotka haluaisivat seksiä ovat haluttomien miesten puolisoita.

Itselläni on just päinvastainen ongelma... seksi ei kotona saa vaikka miten olisi nätisti ja vaimo pitäisi hyvänä... riidan kyllä saa pienemmälläkin vaivalla.

Ainut seksi on nykyään runkkaaminen, sekin pitää hoitaa työpaikan vessassa kun muualla ei ole omaa rauhaa.

T: mies36

Ps: ei se miehen haluaminen ole kiinni muutamasta kilosta tai riippuvista paikoista. .. ainakaan minulla.

Harva meistä miehistäkään nyt niin timmissä kunnossa on

Vierailija
5/11 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan sitä seksiä mukavaa harrastaa useamminkin, mutta kun muuten on niin hyvä mies. Osaa keskustella ja kuunnella, hoitaa käytännön asioita paljon ja myös kantaa vastuuta koko perheen hyvinvoinnista. On tosi fiksu ja voin luottaa siihen, että mies osaa tehdä hyviä päätöksiä. (Helpottavaa, ettei tarvitse itse olla asiantuntija joka asiassa) On rakastava, hellä ja juttelee kaikki "voi miten kaunis olet" jutut vuodesta toiseen. Ei polta, ei läträä viinalla eikä ole väkivaltainen. Ja sitten kun seksiin innostuu, niin tekee sen niin hyvin, että vaimo leijailee onnesta koko loppu viikon.

Täydellistä ihmistä ei olekaan. Paljon saan itsekseni touhuta minäkin ja tiedän, että jonoon ilmoittautuisi useampikin mies, jos sille tielle lähtisin. Eipä silti tulisi mieleenkään hypätä pois tämän miehen kelkasta. Kaikkea ei vaan voi saada, ja siihen on sopeutuminen, kait.

ne naiset jotka haluaisivat seksiä ovat haluttomien miesten puolisoita.

Itselläni on just päinvastainen ongelma... seksi ei kotona saa vaikka miten olisi nätisti ja vaimo pitäisi hyvänä... riidan kyllä saa pienemmälläkin vaivalla.

Ainut seksi on nykyään runkkaaminen, sekin pitää hoitaa työpaikan vessassa kun muualla ei ole omaa rauhaa.

T: mies36

Ps: ei se miehen haluaminen ole kiinni muutamasta kilosta tai riippuvista paikoista. .. ainakaan minulla.

Harva meistä miehistäkään nyt niin timmissä kunnossa on

Vierailija
6/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja btw, minulla on sama tilanne kuin kutosella. Mies on unelma, todellakin, ulkonäöllisestikin MUTTA haluaa seksiä tosi harvoin ja aina löytää syitä olla haluamatta.. tiuskin jo eilen että "et sä anna kuitenkaan" ja olin niin suuttunut etten pyytänyt anteeksi :( tuskastun!

Eli en tiedä mitä sanoa. Meillä ei lomat, irtiotot, vaaatteet, lepo tai muut tepsi. Koittakaa te. Eikä se ulkonäöstä varmastikaan ole kiinni, myös miehellä voi olla pientä kriisiä perheenjäsenen myötä ku vastuu lisääntyy.

Vierailija
7/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän tuon, kyllä minäkin joskus päästään suustani kaikkea ei niin järkevää. Toissailtanakin, kun jälleen olisin halunnut seksiä ja halailimme sohvalla samalla, kun katsoimme telkkaria, niin mies jotenkin silitti rintojani ohi mennen, niin sanoin: "oho, löysit ne vielä". Hän totesi vain, että "tuo nyt ei kyllä auta asiaa ollenkaan". Tiedän, tiedän! Mutta mikäs sitten auttaa? Jos puhuminen ei auta, puhumattomuus ei auta, vihjailu ei auta, ei itku, ei nauru, ei välinpitämättömyys, niin mikäs sitten?

Ei hän tiedä, enkä tiedä minäkään. Ei kiinnostaisi vetää mitään seksi-vermeitä niskaan ja saada sääliseksiä hyvästä yrityksestä. Haluaisin, että mies haluaisi yhtä paljon kuin minä haluan.

Ap

Vierailija
8/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia miehiä ei innosta seksi yhtä paljon 10 vuoden päästä kuin suhteen alussa.

Itsellä on sellainen vaihe menossa, että runkkaan mielummin kuin rakastelen. Naisessa ei mitään vikaa(no, pillu aika löysä nykyään) ja varmaan muiden miesten mielestä on seksikäs pakkaus. Arvostaako miehesi sinua, pitääkö älykkäänä? Keskusteletteko syvällisiä ja jos ei niin kumpi on syvällisempi? Oletko miehesi paras kaveri? Oletteko samalla aaltopituudella esim. unelmissa? Oletteko kiinnostuneita toistenne työpäivistä? Arvostaako miehesi työtäsi?

Kaikki tällaiset asiat vaikuttavat ainakin itselleni paljon. Itsekin pohdin usein, että millä saamme seksielämämme luistamaan taas. Silloin tällöin menee ihan hyvin, mutta liian usein seksin jälkeen tuntuu, että tässäkö tämä taas sitten oli, no, viikon päästä paremmalla onnella... Eipä ole seksi vaimon kanssa jatkuvasti mielessä :(

M32

Vierailija
9/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi seksi latistuu? Tottuuko toisen kehoon? Siinäkö on miesten haluttomuuden syy?

Ja hei ap, hanki rakastaja. Niinhän miehetkin tekee sen enempää miettimättä miksei vaimo halua..

Vierailija
10/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut samaa ongelmaa, joka alkoi pojan synnyttyä noin 6 vuotta sitten. Sitten seksiä "sain" satunniasesti ja olin oikeasti todella yllättynyt kun toinen sai alkunsa sillä että seksiä harrastettiin n.1krt/kk. Tämän toisen jälkeen tahti hidastui entisestään. Mutta suurin ongelma oli se, että miten sitä ongelmaa lähdetään purkamaan auki ilman painostuksen tunnetta, koska mies koki painostukseksi sen, jos asiasta halusin ihan hyvään sävyyn puhua tai jos tein pienenkään aloituksen. Sittemmin olen lopettanut kaikenlaisen painostukse eli yrittämisen.

Hyvä olisi jos miehesi suostuisi lähtemään johonkin asiasta puhumaan, mutta meidän kohdalla mies ei suostunut, koska hänestä ei ole ongelmaa. Tai itseasiassa minun miehen mielestä sitä ongelmaa ei puhumalla selvitetä, mutta en kyllä tiedä, että millä muullakaan.

mutta mitään ratkaisua en ole keksinyt. Voin kuitenkin sanoa, mitä ei kannata tehdä.

Että sillain. Ja muka naiset on vaikeita!

Oikeasti yksi neuvo, jonka voi antaa on, että älä lakaise asiaa maton alle. Mitä kauemmin seksittömässä suhteessa elät, sitä vaikeampaa seksielämän uudelleen käynnistäminen on.

Vierailija
11/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi seksi latistuu? Tottuuko toisen kehoon? Siinäkö on miesten haluttomuuden syy?

Ja hei ap, hanki rakastaja. Niinhän miehetkin tekee sen enempää miettimättä miksei vaimo halua..

haluttomuuteeni (niin, minullakin sitä on) on jännityksen puute! Oma kumppani on liian tuttu ja turvallinen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi