Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira pahoitti mielensä

Vierailija
27.12.2014 |

Jouluaattona. Meillä lapset on jo parikymppisiä joten lahjoja ei ollut paljoa. Muutama kaikille. Jaettiin lahjat ja koira innostui kauheasti ja nuuhki jokaisen paketin tarkkaan häntä heiluen. Ei tajuttu ostaa koiralle mitään! Kun lahjat oli jaettu niin koira kävi jokaisen luona, että missäs minun lahjani on. Meni sitten nurkkaan mököttämään kun tajusi ettei saanutkaan mitään. Hädissäni yritin kääriä jotain kinkkupalaa paperiin, mutta eihän se reppana siihen langennut. Katsoi murhaavasti koko illan. Ja tämä ei ole mikään provo, vaan ihan oikeasti! :D Tuli ihan paha mieli, en tajunnut että koira voisi ymmärtää. On ne fiksuja :)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kultaisestanoutajasta samantyyppisen mielensäpahoittaja-jutun. Eli olin ollut viikonlopun kaverillani ja tietenkin rapsuttanut koiraa suurinpiirtein koko ajan. Kun olin sitten lähdössä, pakkasin laukkua ja olin laittamassa takkia ja kenkiä päälleni, koira ei tullutkaan innoissaan hyppimään kuten tavallisesti tuli, kun olimme esim kauppaan lähdössä. Koira oli nurkassa ja se mulkoili minua sieltä, eikä tullut luokseni, vaikka kuinka pyysin..

Vierailija
22/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hankkia rothwayler, se ei tajua loukkaantua ellei käske loukkaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin koirallekin lahja. Pari kanakierrettä pakettiin. Koira repi paketin innoissaan auki ja söi. Vahti ja kyttäsi se jälkeen kaikkien paketit. Yritti jopa rähistä kun nuoriso avasi pakettejaan, kun arveli, että ne ovat hänelle :D

Vierailija
24/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:19"]Muistan kultaisestanoutajasta samantyyppisen mielensäpahoittaja-jutun. Eli olin ollut viikonlopun kaverillani ja tietenkin rapsuttanut koiraa suurinpiirtein koko ajan. Kun olin sitten lähdössä, pakkasin laukkua ja olin laittamassa takkia ja kenkiä päälleni, koira ei tullutkaan innoissaan hyppimään kuten tavallisesti tuli, kun olimme esim kauppaan lähdössä. Koira oli nurkassa ja se mulkoili minua sieltä, eikä tullut luokseni, vaikka kuinka pyysin..
[/quote]

Sama juttu vanhempieni koiran kanssa! On tosi rakas koira mulle mutta aina kun tulen lapsuudenkotiin pitkän tauon jälkeen, koira mököttää alkuun kauankin :D

Vierailija
25/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:25"]Me laitettiin koirallekin lahja. Pari kanakierrettä pakettiin. Koira repi paketin innoissaan auki ja söi. Vahti ja kyttäsi se jälkeen kaikkien paketit. Yritti jopa rähistä kun nuoriso avasi pakettejaan, kun arveli, että ne ovat hänelle :D
[/quote] Jep, meilläkin alkoi jo vähän osoittamaan mieltään lapsille kun avasivat pakettejaan :D Ja kun vein koiralle sen epätoivoisen "lahjan" niin katsoi minua pitkään kulmiensa alta, sitten "lahjaa" ja oikein pyöräytti silmiään ja käänsi pään pois :D Hahahhah! Ap

Vierailija
26/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ihana! :D

Vierailija
27/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kultsu. Aattona antoi pakettien olla ihan rauhassa kuusen alla mutta kun alettiin jakamaan, niin hän kävi aina ryöstämässä paketin joltain. Ei rikkonut vaan kulki paketti suussa siinä meidän edessä niin kuin esittämässä ja aina kun otettiin paketti pois niin haki seuraavan paketin ja sillä taas patsasteli miedän keskellä. Sai hän lopulta omankin paketin ja sen kun otti suuhunsa, livisti salamana paikalta, repi paperit ja alkoi nautiskella luustansa. :D

Ihan kuin olisi tajunnut että se oli oikeasti hänen pakettinsa.

Vierailija
28/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:21"]

Kannattaisi hankkia rothwayler, se ei tajua loukkaantua ellei käske loukkaantua.

[/quote]

Rotikat on yhtä ihania kuin muutkin rodut. Say NO to racism!

Vierailija
29/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:19"]Muistan kultaisestanoutajasta samantyyppisen mielensäpahoittaja-jutun. Eli olin ollut viikonlopun kaverillani ja tietenkin rapsuttanut koiraa suurinpiirtein koko ajan. Kun olin sitten lähdössä, pakkasin laukkua ja olin laittamassa takkia ja kenkiä päälleni, koira ei tullutkaan innoissaan hyppimään kuten tavallisesti tuli, kun olimme esim kauppaan lähdössä. Koira oli nurkassa ja se mulkoili minua sieltä, eikä tullut luokseni, vaikka kuinka pyysin.. [/quote] Sama juttu vanhempieni koiran kanssa! On tosi rakas koira mulle mutta aina kun tulen lapsuudenkotiin pitkän tauon jälkeen, koira mököttää alkuun kauankin :D

[/quote]

mun perheen kissa kävi kusemassa mun vaatekassiin, kun tulin koulupaikkakunnalta viikonlopuiksi kotiin vanhempien luo :p 

Vierailija
30/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä koira nyt haistaa sen luun, vaikka onkin kultsu jolla ei juuri älykkys ole järjen jättiläinen ovat sellasia vouhottajia..

Vierailija
31/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:10"]No kyllä koira nyt haistaa sen luun, vaikka onkin kultsu jolla ei juuri älykkys ole järjen jättiläinen ovat sellasia vouhottajia..
[/quote] Ihan fiksuja ne yleensä on!

Vierailija
32/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa siis tänäkin vuonna paketti koiralle kuusen alle, älä toista vuoden 2014 virhettä. 

Vierailija
33/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koirille on nykyään saatavissa terapiaa ja mielialalääkkeitä.

Koiralle on hyvä saada ensin diagnoosi niin on helpompi aloittaa sitten hoito.

Vierailija
34/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suloinen 

postaus 

sirkusklovniotsikoiden 

ja ryccätrullien 

joukossa.

Kiitos Ap. 🤍🌲💚

Lämminhenkistä

ihanaa joulua!

Mä teen kehon

uudelleenohjelmoinnin.

Miten tämä?

Pidän pitkää paastoa.

Paasto vaikuttaa laajalti/

voimakkaasti - jopa

passiivisia

geenejämme aktivoiden.

[tieteelliset tutk. puoltaa].

Olen hiljaisuudessa joulun.

E

Vierailija
35/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on taas mennyt eläimen inhimillistäminen melko pitkälle :D

Taidat olla tyhmempi kuin esimerkin koira

Minulla oli aiemmin monta koiraa ja jos jollekin antoi suuhun jotain, oli se matolääke tai herkku, toisten piti saada myös. Ruiskulla lääketä, niin toisille sillä tyhjentyneellä ruiskulla vettä ja kaikki olivat tyytyväisiä. Sama makupalojen kanssa, jos joku  sai useamman, näkyi pettyneitä  naamoja toisilta 

Vierailija
36/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me laitettiin koirallekin lahja. Pari kanakierrettä pakettiin. Koira repi paketin innoissaan auki ja söi. Vahti ja kyttäsi se jälkeen kaikkien paketit. Yritti jopa rähistä kun nuoriso avasi pakettejaan, kun arveli, että ne ovat hänelle :D

Koiran ei kuulu rähistä omalle porukalle missään tilanteessa... Koulutus tekemättä ?

t. Laumavartijoiden kasvattaja ja  eläinalan ammattilainen

Vierailija
37/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[/quote]

Sopivat rajatulle  porukalle, ei ensimmäiseksi koiraksi.. Niitä  tapauksia näin työssäni

Vierailija
38/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi vaikuttaa viisaalta terpeeksi tyhmään omistajaan verrattuna.

Vierailija
39/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[/quote]

No ei se tajua, kun on  2 aivosolua

Vierailija
40/45 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle on hyvä lahja laittaa käytettyyn talouspaperirullaan nami piiloon ja tilkitä päät talouspaperilla tai sanomalehdellä. Oi sitä repimisen riemua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi